Новини партнерів

Управління командою в умовах війни: 5 порад

24 лютого ми всі прокинулись в іншій реальності, де вже не працювали встановлені правила. Але сьогодні нам потрібно працювати далі та знаходити рішення, що відповідатимуть новим умовам. І найбільше це стосується керування командою.

Адже тепер доводиться знаходити баланс між цілком зрозумілою емпатією до розгублених людей та інтересами компаній. Школа бізнесу Нова пошта підготувала 5 порад, що допоможуть керівникам адаптувати команду до нових умов та відновити якість їхньої роботи.

Що змінюється в умовах війни

Багато підприємств зупинили свою роботу. Працівники опинилися у своєрідному вакуумі, бо не було жодної впевненості в тому, чи вони матимуть звичний дохід або хоч якісь виплати на побутові потреби. Крім того, люди не розуміли, скільки цей стан буде тривати. І хоча згодом багато компаній відновили роботу, невпевненість у людей не зникла. Це стало першою проблемою. Невпевнений працівник не може зосередитися на поточних справах.

Масовані ракетні атаки посіяли страх, а це не той стан, у котрому робітник може ефективно виконувати свої обов’язки. Зацікавленість та залученість поступово зменшувалась, а звичайні засоби мотивації перестали працювати. Вони просто не відповідають оновленим цінностям. Жорсткі методи можуть зламати працівників, які й так перебувають у постійному стресі. Більш м’які не здатні забезпечити потрібний результат.

Окрім того, постала ще одна проблема. Одна частина працівників пішла на захист Батьківщини, а інша — виїхала в безпечні регіони. Таким чином керівники  були змушені шукати нових людей на заміну.

Як адаптуватися до нових умов

Перш за все потрібно звикнути до думки, що це не закінчиться завтра, та впроваджувати довгострокові методи. Нікого з нас не вчили жити та працювати в умовах війни. Тож керівникам доведеться спробувати не одну методику, перш ніж вони знайдуть ефективну. Але декілька базових правил вже сформувалися.

Безпека

Повітряні тривоги стали звичним явищем, яке не можна ігнорувати. Робітники мають чітко розуміти, як поводитися під час загрози обстрілу, а також знати місце розташування і маршрут до найближчого укриття. Дії усіх працівників потрібно прописати та розмістити в межах доступу. У будь-якому випадку покроковий план (на кшталт інструкції) має бути. Окрім того, емоційний стан працівників стане більш спокійним.

Комунікації

Інформаційний вакуум викликає у працівників зайві хвилювання та може стати причиною хронічного стресу, що в результаті знижує ефективність праці.

Звичайний чат в месенджері, де будуть обговорюватись поточні питання, може стати відмінним розв’язанням проблеми. Головне — передбачити можливість зворотного зв’язку. Тобто щоб кожен працівник мав можливість поставити питання та отримати відповідь.

Відвертість

Компанія може зіткнутися з фінансовими проблемами, з необхідністю переїзду в більш безпечні регіони або з іншими труднощами. Не варто приховувати це від робітників. Краще заздалегідь обговорити, як керівництво буде діяти в тих чи інших обставинах. Якщо під час заморожування виробництва передбачений період збереження виплат, потрібно донести цю інформацію до працівників.

Обговорюйте складні моменти та можливі варіанти їхнього вирішення. А також не забувайте постійно дякувати людям, які працюють з вами в важких умовах.

Збереження кадрів

Втрачати кваліфікованих фахівців недоцільно, тому варто продумати можливість віддаленої співпраці. Це відмінне рішення, щоб зберегти фахівців, які виїхали в безпечні регіони.

Одночасно таким чином зменшується навантаження на рекрутерів, котрі змушені в короткий час знайти заміну багатьом робітникам.

Тимбілдинг

Іноді може здаватися, що зараз веселитися недоречно. Але невеликі конкурси, спільні чаювання або прості ігри допомагають частково зняти напруженість. Не зайвим буде навчити робітників, як поводитися, якщо в когось з колег почалася панічна атака.

Більшість людей наразі знаходяться в нестабільному емоційному стані через війну. Ці прості поради допоможуть вашим працівникам відчути стабільність. А отже, і виникне бажання цю стабільність підтримувати.

Share

Recent Posts

  • Новини партнерів

Шинний калькулятор: Як визначити, чи підійде вам новий розмір коліс?

При виборі нового розміру коліс використовується шинний калькулятор, який спрощує процес підбору. Read More

2024-11-22
  • Новини

Прогноз погоди на суботу, 23 листопада: штормове попередження

У суботу, 23 листопада 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується прохолодна та вітряна… Read More

2024-11-22
  • Новини

В Одесі встановлять 11 нових мобільних укриттів

В Одесі встановлять 11 мобільних укриттів у місцях із великим скупченням людей. Рішення ухвалив виконавчий… Read More

2024-11-22
  • Новини

Італія допоможе відновити зруйновану інфраструктуру Одещини

Італія заявила про готовність підтримати відновлення Одеської області через реалізацію низки спільних проєктів. Це питання… Read More

2024-11-22
  • Статті

Маленька історія про великі серця: як вчителька з Херсону та її учні наближають перемогу

Ця історія про учнів херсонської школи та їхню вчительку Олену, які підтримують українських захисників на… Read More

2024-11-22
  • Новини партнерів

Готуємося до Нового року та Різдва: як вибрати ідеальний подарунок для дитини

Новорічні свята вже не за горами. Саме час задуматися про подарунки. Кожна дитина вірить у… Read More

2024-11-22