На Одещині зараз критична ситуація з постачанням електроенергії. Щодня зв'язатися з ДТЕК пробують тисячі споживачів. Відповісти всім немає фізичної можливості.
Про ситуацію, що склалася, розповів гендиректор «Одеських електромереж» Дмитро Григор’єв.
За його словами, кількість повідомлень про проблеми зі світлом та заявок на ремонт зросла в рази. Якщо раніше, до атак на енергоінфраструктуру, надходило близько 130 тисяч дзвінків на місяць, то зараз лише за добу на гарячу лінію можуть дзвонити близько 30 тисяч споживачів.
У такій ситуації співробітники кол-центрів не встигають обробляти всі заявки, незважаючи на те, що кількість операторів зросла.
Також одесити можуть залишитися без відповідей через перевантаженість каналів зв’язку, незважаючи на те, що їхня пропускна здатність збільшувалася вдвічі.
Найкращий спосіб зараз повідомити про свою проблему зі світлом, за словами Дмитра Григор’єва, це залишати свої звернення через додатки та чат-боти.
Якщо у вас довго не з’являється світло, повідомити про це можна в: чат-бот Viber і Telegram , IVR – меню кол-центру, натиснувши 1 – (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, або надіслати повідомлення на офіційній сторінці компанії у фейсбуці .
Фото ілюстративне, “Наше місто”
Гроші від держави для малозабезпечених не завжди надходять вчасно. Причина – насамперед фінансують оборону, а… Read More
Із завтрашнього дня, 21 травня 2025 року, одеський трамвай №7 тимчасово припиняє роботу на час… Read More
Завтра, у середу, 21 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області істотних опадів синоптики… Read More
Всеукраїнська виставка-форум «Українська книга на Одещині» пройде ювілейний 25-й раз. Цього разу подію приймуть Одеса… Read More
Одеса встановила партнерські відносини із німецьким містом Гейдельбергом. Така угода була укладена днями у рамках… Read More
Про одеські маршрутки пасажири здебільшого говорять з обуренням. Проте продовжують ними користуватися, сплачуючи за проїзд… Read More