На Одещині зараз критична ситуація з постачанням електроенергії. Щодня зв'язатися з ДТЕК пробують тисячі споживачів. Відповісти всім немає фізичної можливості.
Про ситуацію, що склалася, розповів гендиректор «Одеських електромереж» Дмитро Григор’єв.
За його словами, кількість повідомлень про проблеми зі світлом та заявок на ремонт зросла в рази. Якщо раніше, до атак на енергоінфраструктуру, надходило близько 130 тисяч дзвінків на місяць, то зараз лише за добу на гарячу лінію можуть дзвонити близько 30 тисяч споживачів.
У такій ситуації співробітники кол-центрів не встигають обробляти всі заявки, незважаючи на те, що кількість операторів зросла.
Також одесити можуть залишитися без відповідей через перевантаженість каналів зв’язку, незважаючи на те, що їхня пропускна здатність збільшувалася вдвічі.
Найкращий спосіб зараз повідомити про свою проблему зі світлом, за словами Дмитра Григор’єва, це залишати свої звернення через додатки та чат-боти.
Якщо у вас довго не з’являється світло, повідомити про це можна в: чат-бот Viber і Telegram , IVR – меню кол-центру, натиснувши 1 – (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, або надіслати повідомлення на офіційній сторінці компанії у фейсбуці .
Фото ілюстративне, “Наше місто”
Сьогодні, у четвер, 16 жовтня 2025 року, в Одеській міській раді відбулося представлення нового керівника… Read More
Осінні шторми засіяли узбережжя Одеської затоки викинутими медузами, розбитими мідіями, уламками раковин рапанів. А ще… Read More
Позбавлений українського громадянства Геннадій Труханов заявив, що дружина голови Одеської ОВА Олега Кіпера — Ірина… Read More
У двох селах Одеської області — Нагірному та Банівці — відкрилися болгарські недільні школи. Проект… Read More
Ефективна комунікація — це основа здорової атмосфери в колективі. Саме завдяки їй працівники швидше досягають… Read More
В Одесі відбулася зміна керівництва: поки мер Геннадій Труханов не може виконувати свої обов'язки, його… Read More