На Одещині зараз критична ситуація з постачанням електроенергії. Щодня зв'язатися з ДТЕК пробують тисячі споживачів. Відповісти всім немає фізичної можливості.
Про ситуацію, що склалася, розповів гендиректор «Одеських електромереж» Дмитро Григор’єв.
За його словами, кількість повідомлень про проблеми зі світлом та заявок на ремонт зросла в рази. Якщо раніше, до атак на енергоінфраструктуру, надходило близько 130 тисяч дзвінків на місяць, то зараз лише за добу на гарячу лінію можуть дзвонити близько 30 тисяч споживачів.
У такій ситуації співробітники кол-центрів не встигають обробляти всі заявки, незважаючи на те, що кількість операторів зросла.
Також одесити можуть залишитися без відповідей через перевантаженість каналів зв’язку, незважаючи на те, що їхня пропускна здатність збільшувалася вдвічі.
Найкращий спосіб зараз повідомити про свою проблему зі світлом, за словами Дмитра Григор’єва, це залишати свої звернення через додатки та чат-боти.
Якщо у вас довго не з’являється світло, повідомити про це можна в: чат-бот Viber і Telegram , IVR – меню кол-центру, натиснувши 1 – (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, або надіслати повідомлення на офіційній сторінці компанії у фейсбуці .
Фото ілюстративне, “Наше місто”
Коли світ руйнується від війни, жінки знаходять у танці опору. Це не розвага і не… Read More
Сьогодні виповнюється два роки з моменту початку мирних пікетів "Гроші на ЗСУ" біля Одеської міської… Read More
День Державного прапора, 23 серпня в Арцизі - подвійне свято. Там також святкують День міста.… Read More
Від якісного догляду за зубами залежить здоров'я всієї ротової порожнини. Інколи домашнього чищення, хоч би… Read More
Жовто-блакитний прапор в Одесі має довгу й непросту історію. Він піднімався над містом ще в… Read More
В селі Маяки згоріла два житлові будинки, ще кілька постраждали. Від полум’я зазнала опіків місцева… Read More