Статті

Що робити, якщо не згодні з нарахуванням за світло?

До редакції «Одеського життя» звернулася читачка з проханням пояснити, що робити, якщо вона не погоджується з нарахуванням оплати за світло. Фахівці «Одеської обласної енергопостачальної компанії» (ООЕК) розповіли, як працюють розрахунки за електроенергію, і що робити у разі виникнення питань.

Як проводяться розрахунки за електроенергію?

Розрахунки між споживачем і постачальником базуються на даних, які надає оператор системи розподілу, наприклад, «ДТЕК Одеські електромережі». Оператор обліковує, скільки електроенергії було спожито, і передає інформацію постачальнику. І вже на основі цих даних ООЕК виставляє споживачам рахунки за світло.

Що робити, якщо є сумніви у нарахуванні оплати за світло?

Якщо сумніваєтеся у правильності показників лічильника або суми в рахунку, який надійшов вам за споживану електроенергію, звертайтеся до оператора:

  • системи розподілу, наприклад, ДТЕК, якщо є питання щодо показників лічильника;
  • постачальника, в цьому разі – ООЕК, якщо є сумніви у нарахованій сумі в рахунку.

Щоб дізнатися суму заборгованості або провести звірку платежів, треба відвідати Центр обслуговування клієнтів. З собою потрібно мати квитанції про оплату.

Адреси центрів обслуговування в Одеській області можна переглянути на сайті ООЕК за посиланням або дізнатися у оператора кол-центру.

Читайте також: В Одесі 11 січня відключать світло – кому не пощастить сьогодні

В Одесі Центри обслуговування ООЕК розташовано за адресами:

  • вулиця Євгена Чикаленка (Академіка Вільямса), 56-а;
  • вулиця Чорноморського козацтва, 119/3-в;
  • вулиця Добровольского, 98, приміщення 6;
  • вулиця Мала Арнаутська, 88.

Всі норми регулюються Правилами роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)

Як зв’язатися з операторами ДТЕК та ООЕК?

  • Багатоканальний цілодобовий кол-центр ДТЕК – (0800) 40-90-90 (безкоштовно), також для стаціонарних телефонів – (048) 705-90-90, та мобільних – (068) 750-90-90, (095) 750-90-90 або (073) 750-90-90. Записатися до Центру обслуговування клієнтів за місцем проживання можна на сайті ДТЕК – dtek-oem.com.ua/ua/service-centers.
  • Інформаційно-консультаційний центр ООЕК – (066) 441-07-77 або (066) 331-07-77. Також ви можете надіслати електронне звернення – ooek.od.ua/uk/electronic_appeals. Відповідь надається фахівцями впродовж трьох робочих днів.

Чому важливо вчасно передавати показники лічильника?

Щоб платити тільки за використану електроенергію за місяць, треба вчасно передавати показники лічильника – з 1 по 3 число включно. В іншому разі розрахунок здійснюється на основі середньодобового споживання світла.

Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі група небайдужих провела чергову акцію на підтримку ЗСУ

Сьогодні, у суботу, 11 січня 2025 року, у центрі Одеси відбулася акція, організована учасниками ініціативної… Read More

11-01-2025 в 14:31
  • Статті

Зростання цін на цигарки: що думають про це одесити (відео)

2025 року пачка цигарок в Україні може подорожчати на 40 грн. Також можуть збільшитись ціни… Read More

11-01-2025 в 12:12
  • Новини

В Одесі 11 січня відключать світло – кому не пощастить сьогодні

Сьогодні, у суботу, 11 січня 2025 року, частина Одеси залишиться без світла до вечора через… Read More

11-01-2025 в 10:48
  • Новини

На фронті загинув головний інженер одеського комунального підприємства

На 56-му році життя загинув захисник України Віталій Іваничко. До мобілізації він працював головним інженером… Read More

11-01-2025 в 09:57
  • Новини

Війна, день 1053: що відбувалося на фронті та в тилу за минулу добу

Сьогодні, у суботу, 11 січня 2025 року – 1053-й день від початку повномасштабного російського вторгнення… Read More

11-01-2025 в 09:56
  • Новини

Російське мовлення на Одещині продовжується попри заяви Кіпера

Трансляція російського пропагандистського телебачення та радіо в Одеському регіоні відбувається й досі. Сигнал надходить з… Read More

11-01-2025 в 08:49