Статті

Що робити, якщо не згодні з нарахуванням за світло?

До редакції «Одеського життя» звернулася читачка з проханням пояснити, що робити, якщо вона не погоджується з нарахуванням оплати за світло. Фахівці «Одеської обласної енергопостачальної компанії» (ООЕК) розповіли, як працюють розрахунки за електроенергію, і що робити у разі виникнення питань.

Як проводяться розрахунки за електроенергію?

Розрахунки між споживачем і постачальником базуються на даних, які надає оператор системи розподілу, наприклад, «ДТЕК Одеські електромережі». Оператор обліковує, скільки електроенергії було спожито, і передає інформацію постачальнику. І вже на основі цих даних ООЕК виставляє споживачам рахунки за світло.

Що робити, якщо є сумніви у нарахуванні оплати за світло?

Якщо сумніваєтеся у правильності показників лічильника або суми в рахунку, який надійшов вам за споживану електроенергію, звертайтеся до оператора:

  • системи розподілу, наприклад, ДТЕК, якщо є питання щодо показників лічильника;
  • постачальника, в цьому разі – ООЕК, якщо є сумніви у нарахованій сумі в рахунку.

Щоб дізнатися суму заборгованості або провести звірку платежів, треба відвідати Центр обслуговування клієнтів. З собою потрібно мати квитанції про оплату.

Адреси центрів обслуговування в Одеській області можна переглянути на сайті ООЕК за посиланням або дізнатися у оператора кол-центру.

Читайте також: В Одесі 11 січня відключать світло – кому не пощастить сьогодні

В Одесі Центри обслуговування ООЕК розташовано за адресами:

  • вулиця Євгена Чикаленка (Академіка Вільямса), 56-а;
  • вулиця Чорноморського козацтва, 119/3-в;
  • вулиця Добровольского, 98, приміщення 6;
  • вулиця Мала Арнаутська, 88.

Всі норми регулюються Правилами роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)

Як зв’язатися з операторами ДТЕК та ООЕК?

  • Багатоканальний цілодобовий кол-центр ДТЕК – (0800) 40-90-90 (безкоштовно), також для стаціонарних телефонів – (048) 705-90-90, та мобільних – (068) 750-90-90, (095) 750-90-90 або (073) 750-90-90. Записатися до Центру обслуговування клієнтів за місцем проживання можна на сайті ДТЕК – dtek-oem.com.ua/ua/service-centers.
  • Інформаційно-консультаційний центр ООЕК – (066) 441-07-77 або (066) 331-07-77. Також ви можете надіслати електронне звернення – ooek.od.ua/uk/electronic_appeals. Відповідь надається фахівцями впродовж трьох робочих днів.

Чому важливо вчасно передавати показники лічильника?

Щоб платити тільки за використану електроенергію за місяць, треба вчасно передавати показники лічильника – з 1 по 3 число включно. В іншому разі розрахунок здійснюється на основі середньодобового споживання світла.

Share

Recent Posts

  • Новини партнерів

Вибираємо текстиль для оббивки крісел

Вибір відповідного матеріалу вимагає знання його характеристик, важливо купити тканини, щоб він відповідав як естетичним… Read More

19-08-2025 в 00:19
  • Статті

Зеленський провів з Трампом переговори про мир в Україні: про що вдалося домовитися

Після більше ніж трьох років кривавої війни у Вашингтоні нарешті з'явилася надія на мир. Трамп… Read More

18-08-2025 в 23:51
  • Новини партнерів

Онлайн школа — нові можливості для дітей і батьків

В Україні дистанційне навчання вже давно перестало бути тимчасовою альтернативою. Все більше родин обирають саме… Read More

18-08-2025 в 22:49
  • Новини

Діти захисників з Одещини побували на відпочинку у Німеччині

Діти з Одеської області, чиї батьки захищають Україну від ворога, відправилися до Вільного Ганзейського міста… Read More

18-08-2025 в 22:35
  • Новини

В Одесі пройшли масштабні навчання серед медиків: чому навчалися та як пройшло

З 12 по 15 серпня 2025 року в Одесі відбулися широкомасштабні міжвідомчі навчання під головуванням… Read More

18-08-2025 в 21:35
  • Новости

Прогноз погоди в Одесі на вівторок, 19 серпня

У вівторок, 19 серпня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More

18-08-2025 в 20:33