Новини партнерів

У категорії послуг найбільший попит у промокодів на оформлення страховки – аналітики порталу Promokod.Pravda

Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.

Ринок страхових послуг кардинально змінився

Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.

Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Інші категорії послуг із вигідними промокодами

Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:

  • замовлення транспортних квитків (29%);
  • бронювання житла (22%);
  • замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
  • підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
  • навчальні послуги (12%).

В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Share

Recent Posts

  • Новини

В Одеському районі 20 травня біля доби не буде води: перелік адрес

20 травня у низці населених пунктів біля Одеси буде тимчасово припинене водопостачання. Причина — аварійні… Read More

19-05-2025 в 22:36
  • Статті

Фестиваль «Одесі-610». День третій: історична література, історичні знахідки (фоторепортаж)

Третій день фестивалю «Одесі-610» подарував одеситам нові знання, емоції та можливості для творчості. Гостям запропонована… Read More

19-05-2025 в 21:44
  • Новини

Розмова Трампа з Путіним: президент США наголошує на негайних мирних переговорах

Ввечері 19 травня відбулася телефонна розмова американського президента Дональда Трампа з правителем РФ Володимиром Путіним.… Read More

19-05-2025 в 21:29
  • Новини

Чи буде знову дощ: прогноз погоди на вівторок, 20 травня

У вівторок, 20 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More

19-05-2025 в 20:27
  • Новини

Одесити можуть отримати допомогу від NRC: що для цього потрібно

Норвезька рада у справах біженців (NRC) оголосила про відкриття нового етапу реєстрації на грошову допомогу… Read More

19-05-2025 в 19:33
  • Новини

Одеські медики провели щорічні змагання з надання допомоги

В Одесі відбулися щорічні навчально-практичні змагання серед працівників екстреної медичної допомоги. У межах заходу медикам… Read More

19-05-2025 в 18:33