Новини партнерів

У категорії послуг найбільший попит у промокодів на оформлення страховки – аналітики порталу Promokod.Pravda

Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.

Ринок страхових послуг кардинально змінився

Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.

Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Інші категорії послуг із вигідними промокодами

Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:

  • замовлення транспортних квитків (29%);
  • бронювання житла (22%);
  • замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
  • підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
  • навчальні послуги (12%).

В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Share

Recent Posts

  • Новини

Одеса під водою: чому місто виявилося не готовим до злив і що планують влада

Одеса виявилася не готовою до злив. Руйнування, підтоплення, провали доріг стали справжнім випробуванням для міста.… Read More

06-10-2025 в 08:32
  • Новини

Сумку з стародавнім скарбом виявили в Одеській області

Через пропускний пункт в Одеській області чоловік намагався провезти старовинні книги. Тепер їх перевіряють експерти,… Read More

06-10-2025 в 07:31
  • Новини

Одесити просять Зеленського зупинити потопи в місті – опубліковано петицію

На сайті президента України опубліковано петицію, автор якої наполягає на необхідності капітального ремонту та очищення… Read More

06-10-2025 в 07:14
  • Новини

Одеський екстремал спустився в колектор після потопу і показав, чому місто тоне (відео)

Після смертельної зливи, що накрила Одесу 30 вересня, відомий екстремал і волонтер, нині бойовий медик… Read More

06-10-2025 в 06:46
  • Positive News

Одеський гумор: тортик на потім та покарання для дружини

Доброго ранку, друзі! Новий тиждень — нові пригоди! Розпочинаємо його з добірки кумедних мемів і… Read More

06-10-2025 в 06:11
  • Новини

Магнітні бурі 6 жовтня: хто ризикує відчути нездужання

6 жовтня на Землі очікується слабка магнітна буря, яка може позначитися на самопочутті метеозалежних людей. Read More

06-10-2025 в 05:43