Новини партнерів

У категорії послуг найбільший попит у промокодів на оформлення страховки – аналітики порталу Promokod.Pravda

Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.

Ринок страхових послуг кардинально змінився

Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.

Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Інші категорії послуг із вигідними промокодами

Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:

  • замовлення транспортних квитків (29%);
  • бронювання житла (22%);
  • замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
  • підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
  • навчальні послуги (12%).

В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Share

Recent Posts

  • Статті

Простий рецепт «Дівочого» пирога: готується з того, що є вдома (відео)

Албанці, як і представники інших народів Нижнього Придунав'я, переживали різні часи. Були й ситі роки,… Read More

04-07-2025 в 16:15
  • Новини

У Вилковому озброєні особи зірвали громадські слухання: екологи заявляють про напад (ОНОВЛЕНО)

У місті Вилкове Ізмаїльського району під час громадських слухань зі стратегічної екологічної оцінки сталося надзвичайне… Read More

04-07-2025 в 15:29
  • Статті

Оренда чи розстрочка: що вибрати в Одесі

Вибір між орендою та розстрочкою житла — поширене питання серед тих, хто прагне жити в… Read More

04-07-2025 в 15:17
  • Новини

У трьох балах від рекорду і профтех ламає стереотипи – підсумки національного мультитесту-2025 на Одещині

В Одеській області підбили підсумки Національного мультитесту-2025. Пишатися є чим: 190 учасників набрали 200 балів… Read More

04-07-2025 в 14:34
  • Новини

Одеська область: ще два пам’ятники Пушкіну готують до знесення

Міністерство культури готує наказ про виведення з обліку пам'ятників Пушкіну на території Одеської області. Це… Read More

04-07-2025 в 13:32
  • Новини партнерів

Чому ваш iOS-додаток не утримує користувачів: помилки UX і як їх уникнути

Багато розробників стикаються із ситуацією, коли після релізу iOS-програми починається стрімкий відтік користувачів. Часто причина… Read More

04-07-2025 в 13:01