Реклама / Новини партнерів

У категорії послуг найбільший попит у промокодів на оформлення страховки – аналітики порталу Promokod.Pravda

Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.

Ринок страхових послуг кардинально змінився

Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.

Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Інші категорії послуг із вигідними промокодами

Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:

  • замовлення транспортних квитків (29%);
  • бронювання житла (22%);
  • замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
  • підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
  • навчальні послуги (12%).

В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Share

Recent Posts

  • Новини

Одесу та область атакують дрони: пошкоджено багатоповерхівку та готель (фото, відео)

Вранці 21 листопада Одеса та область знову опинилися під ударом ворожих дронів. У місті чули… Read More

21-11-2025 в 10:39
  • Новини

Ворог б’є авіабомбами і дронами, багато загиблих: що відбувається на 1367-й день війни

Розпочався 1 367-й день широкомасштабної збройної агресії РФ проти України. В ніч на 21 листопада… Read More

21-11-2025 в 10:11
  • Новини

Де в Одесі не буде світла до вечора: список адрес

Через планові ремонтні роботи в п'ятницю, 21 листопада, в Одесі тимчасово знеструмлять десятки вулиць. Міські… Read More

21-11-2025 в 09:32
  • Новини

«Мирний план» Трампа для України: деталі та терміни

Адміністрація Дональда Трампа розробила масштабний план завершення війни в Україні. Документ включає гарантії безпеки, обмеження… Read More

21-11-2025 в 08:31
  • Новини

В Одесі волонтера засудили за хабар: деталі справи

Приморський районний суд Одеси виніс обвинувальний вирок щодо волонтера благодійного фонду, якого визнано винним у… Read More

21-11-2025 в 07:45
  • Новини

Нічний удар по Одесі: є руйнування і постраждалі (ОНОВЛЕНО)

Пізно ввечері Одеса знову опинилася під атакою дронів. У місті є руйнування, постраждали люди, а… Read More

21-11-2025 в 07:16