Новини партнерів

У категорії послуг найбільший попит у промокодів на оформлення страховки – аналітики порталу Promokod.Pravda

Експерти зазначають, що станом на початок вересня поточного року обсяги онлайн-торгівлі вже не лише відновилися до довоєнних показників, а й перевищили їх. Українці все більше відкривають собі переваги онлайн-шопінгу, причому купують таким чином не тільки товари, а й послуги. Так, аналітики інформаційного порталу Promokod.Pravda відзначають зростання попиту на промокоди страхових компаній та агрегаторів, які пропонують страхові послуги онлайн.

Ринок страхових послуг кардинально змінився

Аналітики сайту з промокодами promokod.pravda.com.ua зазначають, що у 2023 році українці на 43% частіше стали шукати промокоди на оформлення страховки. Багато в чому такі тенденції пов’язують зі зміною страхового ринку. В умовах високої конкуренції все більше страхових компаній пропонують своїм клієнтам можливість отримати будь-який страховий продукт, не відвідуючи офіс.

Тільки за підсумками минулого року з 5,2 млн штук оформлених автогромадянок, кількість електронних ОСАЦВ становила 3,2 млн. Тобто 61% усіх укладених договорів оформляли саме онлайн.

Клієнти обирають цей спосіб не лише через легкість оформлення та відсутність необхідності відвідувати страхового агента. Ще одна важлива причина – купуючи страховку онлайн, можна заощадити, наприклад, актувавши промокод Hotline Finance https://promokod.pravda.com.ua/rus/shops/hotline-finance . Аналітики Promokod.Pravda зазначають, що у 2023 році кількість запитів на промокоди цього страхового агрегатора зросла приблизно на 30%. Найчастіше промокод активують для оформлення ОСАЦВ, медичного туристичного страхування, а також нової програми страхування життя від нещасних випадків — «Бронезахист».

Інші категорії послуг із вигідними промокодами

Страхові послуги далеко не єдина категорія, попит на яку саме у форматі онлайн активно зростає. Покупців також цікавлять промокоди, що дозволяють заощаджувати на наступних покупках:

  • замовлення транспортних квитків (29%);
  • бронювання житла (22%);
  • замовлення квитків на культурно-розважальні події (17%);
  • підписки на платні сервіси відео та музичного контенту (15%);
  • навчальні послуги (12%).

В основному подібні промокоди шукають молоді люди віком 18-34 років. Вони часто оформлюють транспортні білети (42%), відвідують концерти, кінотеатри, театри (26%), підписуються на платні стрімінгові сервіси (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Share

Recent Posts

  • Новини партнерів

Вибираємо текстиль для оббивки крісел

Вибір відповідного матеріалу вимагає знання його характеристик, важливо купити тканини, щоб він відповідав як естетичним… Read More

19-08-2025 в 00:19
  • Статті

Зеленський провів з Трампом переговори про мир в Україні: про що вдалося домовитися

Після більше ніж трьох років кривавої війни у Вашингтоні нарешті з'явилася надія на мир. Трамп… Read More

18-08-2025 в 23:51
  • Новини партнерів

Онлайн школа — нові можливості для дітей і батьків

В Україні дистанційне навчання вже давно перестало бути тимчасовою альтернативою. Все більше родин обирають саме… Read More

18-08-2025 в 22:49
  • Новини

Діти захисників з Одещини побували на відпочинку у Німеччині

Діти з Одеської області, чиї батьки захищають Україну від ворога, відправилися до Вільного Ганзейського міста… Read More

18-08-2025 в 22:35
  • Новини

В Одесі пройшли масштабні навчання серед медиків: чому навчалися та як пройшло

З 12 по 15 серпня 2025 року в Одесі відбулися широкомасштабні міжвідомчі навчання під головуванням… Read More

18-08-2025 в 21:35
  • Новости

Прогноз погоди в Одесі на вівторок, 19 серпня

У вівторок, 19 серпня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More

18-08-2025 в 20:33