Серед величезного асортименту світлодіодної реклами найбільшою популярністю користується LED-рядок, що біжить. Вона максимально привертає увагу потенційних клієнтів, при цьому вартість її нижча за LED-екран.
Перехожий обов’язково замінити яскравий рядок, що біжить, навіть якщо він блиматиме одним кольором. Використання такої зовнішньої реклами — стовідсоткове привернення уваги, отже, і нових клієнтів. Рядок, що біжить, являє собою величезну кількість DIP-пікселів, завдяки яким вивіска світиться дуже яскраво і ніколи не залишиться без уваги потенційних клієнтів.
Як правило, виготовлення рядків, що біжать, займає від 5 до 15 днів. Все залежить від складності виконання. Після підтвердження візуального ряду, який демонструватиме рядок, що біжить, виробник виготовляє і налаштовує LED-панель на своєму виробництві. Після того, як все готове: виріб доставляється за потрібною адресою, монтується та підключається. Рядок, що біжить, — це не тільки панель, на якій демонструється інформація. Це ще й програмне забезпечення, завдяки якому можна керувати візуальним рядом, включати й вимикати в потрібний час, а також змінювати текст рядка, що біжить, на новий. Разом з доставкою панелі це програмне забезпечення встановлюється на комп’ютер або телефон замовника.
Вартість рядка, що біжить, залежить від розміру, кількості кольорів і наявності додаткових функцій. Щоб вибрати потрібний варіант, необхідно знати, які вони бувають.
За кількістю використовуваної кольорової гами LED-рядки бувають кольорові, одноколірні та комбіновані. Кольорові відображають усі кольори та відтінки – найдорожчий варіант. Однобарвні працюють, використовуючи лише один колір: білий, синій, червоний, жовтий або зелений — найбільш бюджетний варіант. Щоб трохи здешевити кольорові конструкції й при цьому залишити більш як два кольори, були розроблені комбіновані рядки, що біжать. Вони можна використовувати кілька кольорів одночасно. Такі рекламні конструкції краще привертають увагу, ніж монохромні, але вартість у них менша, ніж у кольорових.
Рядки, що біжать, можуть використовуватися як на вулиці, так усередині приміщення. Вуличні конструкції дорожчі, тому що при їх виготовленні використовується додаткова захисна комплектація.
Розмір символів на рядку, що біжить, має величезне значення: чим він більше, тим на більш далеку відстань буде видно реклама.
Так, якщо ви хочете, щоб ваша вивіска була помітна на відстані до 350 м – вибирайте розмір символів не менше 640 мм. Щоб рядок, що біжить, змогли прочитати на відстані до 250 м — розмір символів повинен дорівнювати 480 мм, а на відстані до 50 м — 160 мм.
З назви цієї рекламної конструкції — «рядок, що біжить» — багато хто розуміє, що на ній може розміщуватися тільки інформація у вигляді тексту. Але насправді це негаразд.
Крім текстової інформації, розміщення якої передбачає використання різних шрифтів і понад 200 типів ефектів, можна також розміщувати фотографії. Що ж до тексту, він може мати як рекламний характер, а й інформаційний, демонструючи час, температуру повітря і навіть вологість. За даними одного з рекламних агентств, рядок, що біжить, на якому крім основної інформації демонструється ще й температура повітря — приваблює на 30% більше клієнтів, ніж рядок без цієї інформації.
При замовленні світлодіодного рядка, що біжить, обов’язково розкажіть виробнику про всі свої побажання — в результаті отримайте рекламну конструкцію, максимально налаштовану під зазначені параметри.
Ця історія про учнів херсонської школи та їхню вчительку Олену, які підтримують українських захисників на… Read More
Новорічні свята вже не за горами. Саме час задуматися про подарунки. Кожна дитина вірить у… Read More
Поблизу села Комишівка Саф'янівської громади Ізмаїльського району зареєстровано спалах африканської чуми свиней (АЧС). Це вже… Read More
Сьогодні, 22 листопада, в Одесі спостерігається потужний вітер, що призвів до падіння дерев та пошкодження… Read More
Руслан Тимченко пішов серед перших захищати Україну добровольцем. Спочатку потрапив на Миколаївський напрямок, потім –… Read More
Викладачі проводять лекції в бомбосховищах, студенти навчаються з окопів, але конкурси та престиж вишу зростають,… Read More