Новини партнерів

Причини виходу із ладу підшипників

Які основні причини виходу з ладу підшипників та як продовжити термін їхньої служби?

Підшипники – основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новини

В Одеській області стрімко поширюється небезпечна рослина (фото)

В Одеській області екологи занепокоєні масовим розповсюдженням отруйної рослини — дурнишника звичайного (Xanthium strumarium). Цей… Read More

22-10-2025 в 23:35
  • Новини

Одеситкам пропонують безкоштовне обстеження грудей 23 жовтня

Завтра, у четвер, 23 жовтня 2025 року, в медичних закладах Одеси проведуть День профілактики та… Read More

22-10-2025 в 22:14
  • Новини

Чого чекати від погоди в Одесі 23 жовтня

Завтра, у четвер, 23 жовтня 2025 року, в Одесі та Одеській області небезпечні метеорологічні явища… Read More

22-10-2025 в 20:43
  • Новини

Частина Одеси без світла, а по Україні вводять графіки

В Одесі енергетики продовжують ліквідувати наслідки аварії на енергооб’єкті, що сталася ввечері 20 жовтня. Станом… Read More

22-10-2025 в 19:58
  • Новини

Одеські екоінспектори врятували чотирьох цуценят, викинутих на загибель: малюки шукають дім

В Одесі екоінспектори врятували чотири маленькі життя – білих цуценят, яких невідомі викинули в мішку… Read More

22-10-2025 в 18:29
  • Статті

«Поза боксера» та 2700 тіл: ексклюзивний репортаж з єдиного в Україні польового моргу, створеного на Одещині

На Одещині працює польовий морг, в якому фахівці судмедексперти ідентифікують полеглих захисників України. Журналістка “Одеського… Read More

22-10-2025 в 18:09