Новини партнерів

Причини виходу із ладу підшипників

Які основні причини виходу з ладу підшипників та як продовжити термін їхньої служби?

Підшипники – основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новини

Масове шахрайство під виглядом ТЦК: одеситів попереджають про загрозу

Кіберзлочинці масово розсилають фішингові листи від імені Одеського територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Листи… Read More

03-02-2025 в 22:33
  • Статті

Як це було: про театр у Балті, який збирав повні зали по всій Одещині

Медсестер, вчителів, військових, бібліотекарів та людей інших професій колись на багато років поєднав театр. Саме… Read More

03-02-2025 в 21:34
  • Новини

Прогноз погоди на вівторок, 4 лютого

У вівторок, 4 лютого 2024 року, в Одесі та Одеській області температура залишиться по-весняному теплою,… Read More

03-02-2025 в 20:31
  • Новини

Обстріли Одеси: як ЮНЕСКО може допомогти захистити культурну спадщину міста

Після чергового ракетного обстрілу Одеси 31 січня, який пошкодив низку історичних будівель, експерт з музейної… Read More

03-02-2025 в 20:14
  • Новини

На Одещині за великі гроші збудують зовсім просте укриття

У Кодимі планують облаштувати найпростіше укриття у підвалі навчального корпусу. Вартість робіт оцінюється майже у… Read More

03-02-2025 в 18:42
  • Статті

Село Чернове на Одещині: про повернення історичної назви, відомих людей і запашні пампушки

Село Андрієво-Іванівка Березівського району, назване на честь  більшовицького лідера Андрія Іванова, нарешті отримало свою історичну… Read More

03-02-2025 в 17:41