Новини партнерів

Причини виходу із ладу підшипників

Які основні причини виходу з ладу підшипників та як продовжити термін їхньої служби?

Підшипники – основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новини

«Кривавий місяць»: одесити зможуть спостерігати унікальне явище

У ніч з 7 на 8 вересня 2025 року українці, зокрема жителі Одещини, зможуть спостерігати… Read More

05-09-2025 в 22:57
  • Новини

Прокурори подали до суду на голову Одеської облради та його дружину – що відомо

Спеціалізована антикорупційна прокуратура (САП) подала позов про визнання необґрунтованими активів голови Одеської обласної ради Григорія… Read More

05-09-2025 в 21:59
  • Новини

Погода в Одесі 6 вересня: початок осені продовжує радувати

Завтра, у суботу, 6 вересня 2025 року, в Одесі та Одеській області утримається мінлива хмарність… Read More

05-09-2025 в 20:49
  • Новини

Пільгове житло «єОселя» в Одесі виявилося не таким вже й доступним

В Одесі купити квартиру за програмою «єОселя» коштує дорожче, ніж у багатьох інших українських містах.… Read More

05-09-2025 в 19:34
  • Новини

На День міста в Одесі відкрили мурал із посилом миру і безпеки

2 вересня, у День міста, на будівлі Одеського ліцею № 56 урочисто відкрили мурал «У… Read More

05-09-2025 в 18:34
  • Статті

Велика посуха: на Одещині плавиться асфальт і зникають каштани

Одеса б’є температурні рекорди, асфальт плавиться, Куяльник пересихає. Кліматологи попереджають: південь України стрімко рухається до… Read More

05-09-2025 в 17:33