Новини партнерів

Google Shopping: як легко оптимізувати Торгову Кампанію

Сьогодні ми оволодіємо тонкощами оптимізації гугл шопінгу, аби ще на самому старті не спалити бюджет, а витратити його найефективніше і зібрати максимум конверсій.

Налаштування геотаргету на найбільш купівельноспроможні  міста/області

В пункті Розташування ваших налаштувань кампанії слід обрати, на які географічні аудиторії буде націлена ваша реклама. Не намагайтеся спрямовувати її на всю країну! Натомість обирайте мегаполіси – міста з мільйонним населенням: Київ, Дніпро, Одеса, Київська область і т. д. В іншому разі вашого бюджету не вистачить. Особливо, якщо у вас 3000-5000 найменувань товарів, а бюджету – всього 100-150 грн. на день: цю суму “виклацають” буквально за кілька годин.

Чи дійсно це настільки важливо? Статистика свідчить, що майже 50% прибутку приносять покупці з Києва! На міста, що йдуть за ним, припадає по 5-6% і менше. Тепер ви розумієте, чому гео-оптимізація має бути налаштована від самого початку. Додати до вашої цільової аудиторії можна не лише міста, а й області.

Налаштування розкладу показу ваших оголошень

Як тільки створили Google Shopping, в його стандартних налаштуваннях буде стояти цілодобовий показ ваших оголошень. Вашого бюджету не вистачить на такий розклад.

Знову ж таки, згідно зі статистикою активних інтернет-магазинів, час активності потенційних покупців триває від 9:00 ранку до 22:00. При тому пік цієї активності припадає на проміжок від 11:00 до 16:00. Але виходячи з бюджету, скажімо, 300 грн на день, ми рекомендуємо виставити розклад показів саме з 9:00 до 22:00. При дещо більшому бюджеті можна зазначити проміжок від 8:00 до 23:00.

Безумовно, в інший час теж здійснюються покупки, але це число не йде в порівняння з оптимальними годинами, і ви просто марнуєте бюджет.

Коригування ставок для смартфонів, для планшетів та для десктопів

В налаштуваннях кампанії є пункт Пристрої. Скоріш за все, тут виставлена однакова сума в гривнях і на смартфони, і на планшети, і на комп’ютери (умовно – 2 грн). В пункті Коригування ставки в рядку Смартфони натисніть “редагування” і введіть збільшення цього числа на 100%. Таким чином клік зі смартфони збільшиться від 2 грн. до 4 грн. Не забудьте натиснути “зберегти”. Разом з тим показник у пункті Планшети можна зменшити на 50%, а Комп’ютери залишити без змін.

На чому базуються ці спостереження і рекомендації? На досвіді активних інтернет-магазинів, чітко відображених у Ґуґл-аналітиці. Згідно з цими даними, з мобільних телефонів роблять на 300% більше замовлень, ніж з десктопних пристроїв.

Дотримання викладених трьох пунктів відчутно оптимізує ваш бюджет, і навіть 300 грн. на день стануть ефективними у ваших продажах. Втім, можливо, ваша група товарів має інші специфічні показники – поспитайте у колег – але обов’язково враховуйте ці три надважливі фактори у просуванні своїх товарів. І тоді максимальні конверсії не змусять себе чекати!

Рекламна агенція СоВа Маркетинг – https://sovamarketing.com.ua/

Share

Recent Posts

  • Новини

Одеситка отримала премію як найкращий режисер у Голлівуді за кліп для Леді Гагі

Українська режисер та кліпмейкер із Одеси Таню Муїньо стала володаркою нагороди Hollywood Music Video Awards… Read More

06-04-2025 в 23:26
  • Новини партнерів

Готівка чи депозит у банку: як в умовах війни зберегти свої заощадження

Готівка, депозит, або щось інше? Де краще зберігати свої гроші? Таке питання час від часу… Read More

06-04-2025 в 22:32
  • Статті

Перший у світі дзвінок з мобільного телефону здійснив вихідець з України

Виявляється, до появи знайомих нам мобільних телефонів українці мають пряме відношення. Хоча перший дзвінок із… Read More

06-04-2025 в 21:50
  • Статті

Квітень по-одеськи: воєнно-квітучий калейдоскоп (фоторепортаж)

Здається, квітень сьогодні вирішив показати, що здатен на всі пору року. Дощ, сонце, град, навіть… Read More

06-04-2025 в 21:01
  • Новини

Погода в Одесі: чи очікувати на сніг 7 квітня

За інформацією синоптиків Гідрометцентру Чорного та Азовського морів, завтра, у понеділок, 7 квітня 2025 року,… Read More

06-04-2025 в 19:54
  • Статті

Радянські назви одеських вулиць: ким була Софія «залізна Сонька» Соколовська

Софія Соколовська була більшовичкою, для одних терористкою, для інших революціонеркою. Повороти долі у житті «залізної… Read More

06-04-2025 в 18:51