Сьогодні ми оволодіємо тонкощами оптимізації гугл шопінгу, аби ще на самому старті не спалити бюджет, а витратити його найефективніше і зібрати максимум конверсій.
В пункті Розташування ваших налаштувань кампанії слід обрати, на які географічні аудиторії буде націлена ваша реклама. Не намагайтеся спрямовувати її на всю країну! Натомість обирайте мегаполіси – міста з мільйонним населенням: Київ, Дніпро, Одеса, Київська область і т. д. В іншому разі вашого бюджету не вистачить. Особливо, якщо у вас 3000-5000 найменувань товарів, а бюджету – всього 100-150 грн. на день: цю суму “виклацають” буквально за кілька годин.
Чи дійсно це настільки важливо? Статистика свідчить, що майже 50% прибутку приносять покупці з Києва! На міста, що йдуть за ним, припадає по 5-6% і менше. Тепер ви розумієте, чому гео-оптимізація має бути налаштована від самого початку. Додати до вашої цільової аудиторії можна не лише міста, а й області.
Як тільки створили Google Shopping, в його стандартних налаштуваннях буде стояти цілодобовий показ ваших оголошень. Вашого бюджету не вистачить на такий розклад.
Знову ж таки, згідно зі статистикою активних інтернет-магазинів, час активності потенційних покупців триває від 9:00 ранку до 22:00. При тому пік цієї активності припадає на проміжок від 11:00 до 16:00. Але виходячи з бюджету, скажімо, 300 грн на день, ми рекомендуємо виставити розклад показів саме з 9:00 до 22:00. При дещо більшому бюджеті можна зазначити проміжок від 8:00 до 23:00.
Безумовно, в інший час теж здійснюються покупки, але це число не йде в порівняння з оптимальними годинами, і ви просто марнуєте бюджет.
В налаштуваннях кампанії є пункт Пристрої. Скоріш за все, тут виставлена однакова сума в гривнях і на смартфони, і на планшети, і на комп’ютери (умовно – 2 грн). В пункті Коригування ставки в рядку Смартфони натисніть “редагування” і введіть збільшення цього числа на 100%. Таким чином клік зі смартфони збільшиться від 2 грн. до 4 грн. Не забудьте натиснути “зберегти”. Разом з тим показник у пункті Планшети можна зменшити на 50%, а Комп’ютери залишити без змін.
На чому базуються ці спостереження і рекомендації? На досвіді активних інтернет-магазинів, чітко відображених у Ґуґл-аналітиці. Згідно з цими даними, з мобільних телефонів роблять на 300% більше замовлень, ніж з десктопних пристроїв.
Дотримання викладених трьох пунктів відчутно оптимізує ваш бюджет, і навіть 300 грн. на день стануть ефективними у ваших продажах. Втім, можливо, ваша група товарів має інші специфічні показники – поспитайте у колег – але обов’язково враховуйте ці три надважливі фактори у просуванні своїх товарів. І тоді максимальні конверсії не змусять себе чекати!
Рекламна агенція СоВа Маркетинг – https://sovamarketing.com.ua/
Неділя, 17 серпня 2025 року, обіцяє бути в Одесі неспокійним: після невеликої перерви російські терористи… Read More
Серпень в Одесі – це спека, що палає, мов полуденне сонце, і літо, яке тане,… Read More
За даними синоптиків, завтра, в понеділок, 18 серпня 2025 року, в Одесі та Одеській області… Read More
В Одесі є Ланжеронівська вулиця, Ланжеронівський узвіз, нарешті перший міський пляж — Ланжерон. Історію Одеси… Read More
На території Одеської області до кінця вересня 2025 року діє заборона на вилов річкових раків… Read More
Під час війни експозиція археологічного музею була демонтована, цінності евакуйовані. Про те, як зберегти колекцію,… Read More