Одеський театр Василька у новій виставі «Метод» показав як проходять співбесіди у великі західні компанії. Автор п’єси, каталонський драматург Жорді Гальсеран, помістив своїх героїв у закриту кімнату і показав, що відбувається за лаштунками блискучих кар'єрних сходинок. Співбесіда – дуже важлива подія для учасників процесу. Це робота мрії – велика транснаціональна компанія, де платять шалену зарплатню і потрапити туди, як спіймати синього птаха за хвіст.
Тетяна Губрій – молода режисерка, але вже з певним досвідом роботи саме в жанрі психологічної драми. Вона дуже точно розставила емоційні акценти, задала темпоритм, так, що «Метод» перетворився на захопливий психологічний трилер.
Цікаве спостереження, але ця вистава, незважаючи на високий емоційний градус, немов повернула нас в мирне життя. Згадайте, що ви робили рік тому? Мабуть, складали плани, вирішували, як проведете новорічні свята, а хтось, вже бронював готелі на літню відпустку, дехто шукав роботу і проходив співбесіди. Зараз, для багатьох українців, все це здається далеким, із «іншого життя». Але питання, які постають під час перегляду, все одно залишаються актуальними: на що ти готовий заради мрії? Чи готовий ти бути гвинтиком у корпоративній системі? Чи близька тобі система цінностей компанії, чи ти думаєш, що тебе вона не стосується? Чи варто все це посади? Вічні питання…
Сценограф Юлія Заулична запропонувала лаконічне візуальне рішення і помістила глядачів зовсім поруч зі сценю-рингом, майже, немов у шоу в жанрі «за склом». Але в даному випадку ця близькість ілюзорна – вона нічого не дає, крім можливості прискіпливого спостереження за деталями. Глядач лише може гадати, як би він вирішував завдання, які постають перед Фернандо (Дмитро Усов), Мерседес (Тамара Лукаш), Енріке (Денис Пасєчний) та Карлосом (Володимир Романко). А завдання на цій співбесіді непересічні. Ви колись грали в Мафію або дивилися шоу «Останній герой»? Ось тут також вирують подібні пристрасті, які тримають глядачів в напрузі до останньої хвилини.
Крім режисерської роботи, відчутна серйозна робота акторів над своїми персонажами – драматург дав можливість розкрити кожному свій потенціал, і тому персонажі різних складів не будуть схожими на інші. В таких випадках цікаво спостерігати за розвитком акторів в ролі впродовж певного часу, наприклад, за рік чи два.
Вистава була створена завдяки гранту Президента України молодим діячам у галузі театрального мистецтва, який був оголошений у 2021 році. Сама п’єса «Метод Грьонхольма» має доволі успішну історію. Вперше її поставили у 2003 році, вона стала надпопулярною спочатку в Іспанії, потім в інших країнах. З часом вона була переведена на багато мов, та поставлена по всьому світові, в тому числі й в Україні. Тож сподіваємось, що і на одеський варіант «Метода» також чекає довге та не менш насичене життя на сцені театру Василька.
Фото із сайту та Facebook-сторінки театру
Руслан Тимченко пішов серед перших захищати Україну добровольцем. Спочатку потрапив на Миколаївський напрямок, потім –… Read More
Викладачі проводять лекції в бомбосховищах, студенти навчаються з окопів, але конкурси та престиж вишу зростають,… Read More
На узвозі Віталія Блажка стартує будівництво нової дренажної системи. У зв'язку з цим з 23… Read More
Ми живемо в час історичних подій. 10 років Революції Гідності, 20 років Помаранчевої революції, роковини… Read More
До керівництва підприємства звернулися співробітники обласної станції переливання крові з проханням здати кров для потреб… Read More
Новорічний настрій уже стукає у двері, а разом із ним — фантастичні подарунки від VARUS!… Read More