Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Читайте також:
Третій день фестивалю «Одесі-610» подарував одеситам нові знання, емоції та можливості для творчості. Гостям запропонована… Read More
Ввечері 19 травня відбулася телефонна розмова американського президента Дональда Трампа з правителем РФ Володимиром Путіним.… Read More
У вівторок, 20 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
Норвезька рада у справах біженців (NRC) оголосила про відкриття нового етапу реєстрації на грошову допомогу… Read More
В Одесі відбулися щорічні навчально-практичні змагання серед працівників екстреної медичної допомоги. У межах заходу медикам… Read More
Стати своїм у селі вдається не кожному приїжджому. А тим більше за короткий термін отримати… Read More