Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Читайте також:
Завтра, у п’ятницю, 5 грудня 2025 року, в Одесі та області, як по всій Україні,… Read More
В Одесі триває ліквідація наслідків масованої дронової атаки на місто в ніч на четвер, 4… Read More
Одеська зима щоразу приносить своє диво — тихе, тепле, несподіване. І цього року воно оселилося… Read More
Петровірівка – мальовниче село в долині річки Великий Куяльник. Ташується вона поряд з автобаном Е-95… Read More
Минуло шість років від моменту, коли Одеса здригнулася від новини про масштабну пожежу на Троїцькій,… Read More
В Одеській області на 39% зросла кількість аварій на електромережах. Чому це відбувається, пояснили в… Read More