Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Читайте також:
Сьогодні, 19 серпня, близько 22:00 росіяни знову атакували Одесу балістикою. У місті було чутно два… Read More
На матчі жіночої Прем’єр-ліги України між командами «Колос» (Ковалівка) та «Сістерс» (Одеса) арбітрка Анастасія Романюк… Read More
Документальна стрічка «Санаторій» режисера Гара О’Рурка офіційно представлятиме Ірландію на 98-й церемонії вручення премії «Оскар»… Read More
У середу, 20 серпня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More
Мешканці Одеси зазнають одних із найбільших збільшень цін на оренду житла в Україні. За останні… Read More
23 серпня о 17:00 у «Garage Gallery» на Деволанівському узвозі під мостом Коцебу в історичному… Read More