Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Читайте також:
Піца давно стала не просто улюбленою стравою мільйонів, а справжнім символом затишку, відпочинку та смачного… Read More
Правильне підвищення цін залучає платоспроможних клієнтів та підвищує прибутковість бізнесу. Головне — діяти стратегічно. Read More
В Одеській області стартував збір заявок для участі в Каталозі крафтового бізнесу. До участі запрошують… Read More
У Приморському та Пересипському районах Одеси 4 липня тимчасово припинили роботу більшість маршрутів електротранспорту. Причиною… Read More
У суботу, 5 липня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
В Одеській міськраді ухвалили рішення, яке обмежує повноваження райадміністрацій щодо погодження нових залізних гаражів. Тепер… Read More