Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).
Графік роботи:
Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.
Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.
Читайте також:
Розпорядження президента України про призначення з 15 жовтня 2025 року голови Дніпропетровської обласної військової адміністрації… Read More
Міська влада досі не затвердила механізм залучення мешканців до бюджетного процесу. Це допомогло б зменшити… Read More
Сьогодні, у четвер, 16 жовтня 2025 року, в Одеській міській раді відбулося представлення нового керівника… Read More
Осінні шторми засіяли узбережжя Одеської затоки викинутими медузами, розбитими мідіями, уламками раковин рапанів. А ще… Read More
Позбавлений українського громадянства Геннадій Труханов заявив, що дружина голови Одеської ОВА Олега Кіпера — Ірина… Read More
У двох селах Одеської області — Нагірному та Банівці — відкрилися болгарські недільні школи. Проект… Read More