Статті

ГРМ ремінь: коли настав час міняти

Ремені ГРМ (газорозподільний механізм двигуна автомобіля) є невід'ємною частиною сучасних машин.

Як будь-які елементи конструкції, ці запчастини зношуються в процесі активної експлуатації – необхідно перевіряти/міняти відповідно до вказаних сервісних інтервалів та рекомендацій виробника. Недооцінка ситуації може мати незворотні наслідки.

Коли необхідна термінова заміна

Якщо в сервісній книжці зазначено «заміну зроблено», можете бути спокійні. Аналогічно – автомобіль новий, пробіг практично нульовий, час огляду не настав. Але якщо за документами неможливо перевірити, потрібно купити ремінь ГРМ та терміново замінити деталь.

  • Дослідні механіки рекомендують це зробити після покупки будь-якого автомобіля, звичайно, якщо не який-небудь новенький концепт-кар з мізерним пробігом. Найчастіше продавець заявить «міняв нещодавно», правди не дізнаєтесь, якщо немає документального підтвердження.
  • Може потрапити автомобіль з іншим пробігом, ніж на тахометрі. Краще, якщо заміните ремінь як запобіжний засіб – уникайте можливого ризику пошкодження, відповідно, набагато більшого навантаження на свій бюджет.

Особливості та характеристики

На більшості сучасних автомобілів встановлений ремінь ГРМ із спеціальної міцної гуми HNBR. Коли він підлягає заміні:

  • Цифра вказана у плані обслуговування і зазвичай варіюється в межах 120–210 тис. кілометрів пробігу. Колись для Opel він становив 60 000, для першої Octavia з двигунами TDI/SDI також (автомобільна компанія удосконалила технологію – збільшила інтервал 90, потім 150 тис. кілометрів).
  • Термін експлуатації (6–12 років) виробники вказують у рекомендаціях – за часом старіння матеріалу ременя. Якщо не знаєте історію обслуговування купленого автомобіля, важко сказати, чи потрібно міняти ремінь ГРМ. У сервісному центрі знос визнають – але є сумніви, краще замінити деталь як запобіжний засіб. Покладений термін минув – затягувати точно не варто.

Наслідки обриву ременя ГРМ

Наслідки часто бувають фатальними. Обрив відбувається без попередження – більшу частину часу підозрілих звуків із двигуна не доноситься. У кращому випадку машина не заведеться, в гіршому – станеться так звана зустріч (поршень стикається з відкритим клапаном у верхній мертвій точці). Це руйнує двигун, його ремонт виллється у круглу суму.

Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі сильний вітер повалив дерева та рекламні щити (фото)

Сьогодні, 22 листопада, в Одесі спостерігається потужний вітер, що призвів до падіння дерев та пошкодження… Read More

2024-11-22
  • Статті

Реабілітація за власний рахунок: чому ветерани залишаються сам на сам зі своїми проблемами

Руслан Тимченко пішов серед перших захищати Україну добровольцем. Спочатку потрапив на Миколаївський напрямок, потім –… Read More

2024-11-22
  • Статті

В Одеському педуніверситеті великі конкурси: що ще змінилося у виші під час війни

Викладачі проводять лекції в бомбосховищах, студенти навчаються з окопів, але конкурси та престиж вишу зростають,… Read More

2024-11-22
  • Новини

Узвіз Віталія Блажка (Марінеско) закривають на ремонт: як ходитимуть автобуси і трамваї

На узвозі Віталія Блажка стартує будівництво нової дренажної системи. У зв'язку з цим з 23… Read More

2024-11-22
  • Статті

Афіша Одеси 22-24 листопада: безкоштовні вистави, екскурсії, виставки

Ми живемо в час історичних подій. 10 років Революції Гідності, 20 років Помаранчевої революції, роковини… Read More

2024-11-22
  • Новини

Співробітники «Інфоксводоканалу» відгукнулися на заклик здати кров для поранених

До керівництва підприємства звернулися співробітники обласної станції переливання крові з проханням здати кров для потреб… Read More

2024-11-22