Реєстрація та отримання документів, дозволи, ліцензії та сертифікати щодо об’єктів будівництва - автоматизовано.
Про це повідомляє Урядовий портал.
— Сьогодні Уряд зробив перший крок до знищення корупції в будівельній сфері. Впроваджуємо електронний кабінет забудовника. Це – повністю автоматизовані послуги, які надаються миттєво і без участі чиновника. Наша команда робить усе, щоб в країні зникла корупція. І чим швидше переведемо державу в смартфон, тим менше буде корупції на побутовому рівні, а сервіси стануть якісніші, — зазначає прем’єр-міністр Олексій Гончарук.
За його словами, запуск е-кабінету відбуватиметься в кілька етапів. На першому передбачено надання послуг з отримання документів для будівель класу наслідків СС1, а це житлові та промислові будівлі (до чотирьох поверхів), а також – об’єкти лінійної інфраструктури і навіть дороги. Це стосуватимуться всіх етапів будівництва: підготовчих та будівельних робіт, а також – прийняття будівлі в експлуатацію.
На наступному етапі, вже за декілька місяців будуть доступними онлайн-послуги також стосовно об’єктів, що за класом належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Інформація в е-кабінеті буде перевірятися автоматично, у тому числі – щодо права власності на ділянку та її цільове призначення, параметрів відповідності об’єкту до СС1: квадратура, кількість поверхів тощо.
— Ми зробили автоматичну послугу без чиновника взагалі. Людина більше не бере в цьому участі. Мета нашого Уряду — зробити всі послуги такими. Цифрова трансформація та ІТ-інструменти — це всього-на-всього технології, але найважливіше — це розуміти суть самої послуги. Ми працюємо на результат і щоб він був ефективним, — коментує віце-прем’єр-міністр Михайло Федоров.
За словами міністерки розвитку громад та територій Альони Бабак, вже зареєстровано Наказ, який регламентує роботу електронного кабінету. Усі, хто будуть користуватися послугами, отримають інформацію про те, що і як їм робити.
— Людям, які хочуть будувати, більше не потрібно проходити через бюрократичні кола, — резюмувала міністерка.
Коментуючи запуск системи, голова Комітету Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Андрій Клочко зазначив, що е-кабінет забудовника суттєво спрощує роботу в сфері будівництва.
Представниця Кабінету Міністрів у Верховній Раді Олена Шуляк, заступниця голови Комітету наголосила:
— Подання повідомлення у паперовому форматі також залишатиметься доступним та звично забиратиме п’ять робочих днів, а декларації – десять днів. Тоді як через ЕКЗ рішення ухвалюватимуться автоматично – до п’яти секунд замість 5–10 днів – і надсилатимуться на електронну пошту заявника.
Фото: 24 Канал
На улице Пастера, 54, в историческом центре Одессы идет борьба за жизнь еще одного архитектурного… Read More
24 августа в Одессе, в День Независимости Украины, пройдут велогонки «Гонка вверх!». В связи с… Read More
Его книги в 60-х годах издавались огромными тиражами, в его честь даже назвали малую планету.… Read More
Богдан Шепеля из Кодымы вот уже пятнадцать лет занимается пчеловодством. Он давно освоил все премудрости… Read More
Все больше украинцев выбирают специализированные онлайн-магазины вместо маркетплейсов. Они предлагают проверенное качество, надежность и живое… Read More
Измаильский район понес новую утрату - на фронте погиб Николай Ненов, житель села Островное Суворовской… Read More