Сервіс цілодобово доступний за номером 15-47. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
Про це повідомляє Урядовий портал.
Як зазначив заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський, оператор кол-центру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства.
На гарячій лінії:
Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.
Лінія працює у тестовому режимі та є результатом спільної роботи різних міністерств і відомств. Вона створена на базі Урядового контактного центру за ініціативи Мінсоцполітики та Секретаріату КМУ (Дмитро Дубілет, Юлія Гусєва), підтримки Олени Зеленської та Марії Єфросиніної, Міністерства внутрішніх справ та Національної поліції, Міністерства охорони здоров’я, Міністерства юстиції, Міністерства освіти і науки.
У січні 2020 року пройшла перша навчальна сесія Школи підготовки консультантів Державної установи “Урядовий контактний центр” з питань запобігання та протидії домашньому насильству за європейськими стандартами за фінансової підтримки Уряду Великої Британії у рамках програми #UNFPAУкраїна.
Фото: Дніпроград
Курбан-байрам у крымских татар Одессы: праздник памяти, единения и культуры. Праздник единства, памяти и вкуса:… Read More
В Одесской области открыли Хаб Устойчивого Бизнеса - специальное пространство для поддержки предпринимателей в условиях… Read More
Решением внеочередной сессии Одесского городского совета выделено финансирование для технического обследования и противоаварийных работ в… Read More
Килийская громада получила еще одно тяжёлое известие с передовой: 29 июля 2025 года в бою… Read More
1 августа православные христиане отмечают Медовый Спас, также известный как Маковея — один из самых… Read More
С 1 августа «Укрзализныця» ввела обязательную верификацию через сервис «Дія.Підпис» при покупке билетов на три… Read More