16 січня 2020 року набувають чинності норми статті 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який був ухвалений Верховною Радою України 25 квітня минулого року.
Про це повідомила Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.
Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами. Із зазначеної дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою.
Водночас телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами Європейського Союзу.
У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
Також цим законом були внесені зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими визначено, що порушення вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» щодо застосування державної мови у сфері реклами тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Фото: The Page
Одесская зима каждый раз приносит своё чудо — тихое, тёплое, неожиданное. И в этом году… Read More
Петроверовка – живописное село в долине реки Большой Куяльник. Расположено оно рядом с автобаном Е-95… Read More
Прошло шесть лет с того момента, когда Одесса вздрогнула от новости о масштабном пожаре на… Read More
В Одесской области на 39% выросло количество аварий на электросетях. Почему это происходит, объяснили в… Read More
Начало декабря в Одессе — это свет, музыка и предновогодние эмоции. Город зажигает главную елку… Read More
Руководителя Одесского областного клинического медцентра Вадима Шухтина сняли с должности после проверки НСЗУ, которая выявила… Read More