Повсюдне розвиток систем електронної комерції забезпечується активним розвитком інформаційних технологій, серед яких значне місце належить телекомунікаційним. Системи електронної комерції успішно працюють в мережі і стали альтернативою традиційному бізнесу. Електронна комерція є діяльністю, яка націлена на отримання прибутку з використанням IT-технологій.
Оскільки число продаж в мережі повсюдно зростає, то з'являється все більше інтернет-магазинів, продаючих сторінок в соціальних мережах, стали розвиватися електронні майданчики, які ще називають маркетплейсами. Один із прикладів — торговий майданчик https://avtopro.ua, що став лідером серед ресурсів, що продають автозапчастини в мережі.
Ресурс був створений 5 років тому і мав вузьку спеціалізацію. Співпраця продавців зі значним досвідом продажу деталей і програмістів мав на меті створити зрозумілий універсальний каталог. Сьогодні він працює в мережі і дозволяє робити замовлення деталей навіть тим автолюбителям, які мало знайомі з пристроєм автомобіля. Віртуальний каталог є універсальним інструментом продажу, за допомогою якого потенційні покупці мають можливість порівнювати ціни і робити вибір.
Особливість ринку автозапчастин складається в його крайньої заплутаності і величезній кількості деталей. При наявності будь-яких автозапчастин в продажу покупці часто не можуть зробити покупку, так як не знають, чи підійде деталь за ступенем сумісності їх автомобілю.
Споживача цікавить не тільки ціна деталей і, а й їх сумісність. Актуальність подібної інформації складно підтримувати в рамках звичайного інтернет-магазину. Реальний вихід для таких ресурсів — взяти участь в електронному каталозі.
Сьогодні місія ресурсу полягає в допомозі учасникам ринку автозапчастин і інших видів бізнесу, пов'язаних з ним. Пропонується об'єднання в одному інформаційному просторі для більш продуктивної співпраці, результатом якого стане розширення продажів і збільшення прибутку.
Всім учасникам майданчика буде забезпечена необхідна бізнесу інформація і сервіс. Крім того вони зможуть оптимізувати свої ресурси.
Маркетплейси дозволяють купувати товари за більш вигідними цінами. Це поки новий варіант торгівлі і він відомий ще не всім. Проте, торгові майданчики активно розвиваються в усьому світі. Очікується, що в майбутньому вони витіснять інші ресурси. Головна перевага майданчиків тому, що вони здатні забезпечувати продавцям покупців. Покупці самі приходять на майданчики, так як їм подобається:
Сучасні користувачі вважають за краще самі вибирати товари, порівнювати їх ціни, розглядати пропозиції від різних виробників і не особливо покладатися на рекламу.
Вблизи села Камышевка Сафьяновской громады Измаильского района зарегистрирована вспышка африканской чумы свиней (АЧС). Это уже… Read More
Сегодня, 22 ноября, в Одессе наблюдается мощный ветер, который привел к падению деревьев и повреждению… Read More
Руслан Тимченко пошел среди первых защищать Украину добровольцем. Сначала попал на Николаевское направление, затем —… Read More
Преподаватели проводят лекции в бомбоубежищах, студенты учатся из окопов, но конкурсы и престиж вуза растут,… Read More
На спуске Виталия Блажко скоро начнется строительство новой дренажной системы. С 23 ноября 2024 г.… Read More
Мы живем во время исторических событий. 10 лет Революции Достоинства, 20 лет Оранжевой революции, годовщины… Read More