Повсюдне розвиток систем електронної комерції забезпечується активним розвитком інформаційних технологій, серед яких значне місце належить телекомунікаційним. Системи електронної комерції успішно працюють в мережі і стали альтернативою традиційному бізнесу. Електронна комерція є діяльністю, яка націлена на отримання прибутку з використанням IT-технологій.
Оскільки число продаж в мережі повсюдно зростає, то з'являється все більше інтернет-магазинів, продаючих сторінок в соціальних мережах, стали розвиватися електронні майданчики, які ще називають маркетплейсами. Один із прикладів — торговий майданчик https://avtopro.ua, що став лідером серед ресурсів, що продають автозапчастини в мережі.
Ресурс був створений 5 років тому і мав вузьку спеціалізацію. Співпраця продавців зі значним досвідом продажу деталей і програмістів мав на меті створити зрозумілий універсальний каталог. Сьогодні він працює в мережі і дозволяє робити замовлення деталей навіть тим автолюбителям, які мало знайомі з пристроєм автомобіля. Віртуальний каталог є універсальним інструментом продажу, за допомогою якого потенційні покупці мають можливість порівнювати ціни і робити вибір.
Особливість ринку автозапчастин складається в його крайньої заплутаності і величезній кількості деталей. При наявності будь-яких автозапчастин в продажу покупці часто не можуть зробити покупку, так як не знають, чи підійде деталь за ступенем сумісності їх автомобілю.
Споживача цікавить не тільки ціна деталей і, а й їх сумісність. Актуальність подібної інформації складно підтримувати в рамках звичайного інтернет-магазину. Реальний вихід для таких ресурсів — взяти участь в електронному каталозі.
Сьогодні місія ресурсу полягає в допомозі учасникам ринку автозапчастин і інших видів бізнесу, пов'язаних з ним. Пропонується об'єднання в одному інформаційному просторі для більш продуктивної співпраці, результатом якого стане розширення продажів і збільшення прибутку.
Всім учасникам майданчика буде забезпечена необхідна бізнесу інформація і сервіс. Крім того вони зможуть оптимізувати свої ресурси.
Маркетплейси дозволяють купувати товари за більш вигідними цінами. Це поки новий варіант торгівлі і він відомий ще не всім. Проте, торгові майданчики активно розвиваються в усьому світі. Очікується, що в майбутньому вони витіснять інші ресурси. Головна перевага майданчиків тому, що вони здатні забезпечувати продавцям покупців. Покупці самі приходять на майданчики, так як їм подобається:
Сучасні користувачі вважають за краще самі вибирати товари, порівнювати їх ціни, розглядати пропозиції від різних виробників і не особливо покладатися на рекламу.
Автор: Внештатный журналист
Древней украинской традицией является изготовление дидухов. Дидух — это рождественский оберег, символизирующий дух предков, урожай… Read More
В Пересыпском районе Одессы сохраняются проблемы с электричеством. Энергетики объяснили, почему восстановление затягивается и сколько… Read More
В Одессе и области в ночь и утром 23 декабря ожидается густой туман. Видимость на… Read More
Вечером, 22 декабря, Одессу и Одесский районе снова атакуют российские "шахеды". По сообщениям мониторинговых каналов,… Read More
Служба безопасности Украины заявила, что российские спецслужбы пытались организовать провокацию против руководителя одесского управления СБУ… Read More
В Одессе из-за затянувшихся технических работ временно изменится работа бюветных комплексов. Два бювета будут закрыты… Read More