У компанії «Укравтодор» з'явився єдиний контакт-центр. Тепер звернення громадян прийматимуться за єдиним номером та фіксуватимуться в єдиній СRМ-системі, що становить платформу для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем E-Road.
У компанії наголошують: всі без винятку звернення автоматично направлятимуться до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.
«Ніякий дзвінок не залишається без відповіді. Роз’яснення щодо суті звернення надаються або відразу, або після обробки заявки відповідальною особою»,
– сказано у повідомленні шляховиків.
За словами першого заступника голови «Укравтодору» Андрія Івка, мета цього нововведення – прагнення вдосконалити та покращити комунікацію з користувачами доріг. Завдяки єдиному контакт-центру, всі звернення обробляються за єдиним алгоритмом, а запис розмови в CRM-системі дозволить всебічно контролювати роботу диспетчерів.
Сьогодні ця система працює у тестовому режимі, і незабаром запрацює на повну силу.
Також повідомляється, що взимку за несприятливих погодних умов та високого навантаження на контакт-центр «Укравтодору» вхідні дзвінки автоматично перенаправлятимуться на відповідну Службу автомобільних доріг у відповідній області.
Крім того, у майбутньому для зручності користувачів планується розширити можливості CRM-системи, а саме – запровадити додаткові канали комунікації: чат-боти, месенджери, мобільний додаток.
Крім цього, диспетчери контакт-центру зможуть проконсультувати громадян щодо будь-яких запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення. Вся інформація про планові ремонти та будівництво нових доріг міститься в платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем E-Road.
Номер телефону для звернень: +38 (067) 400-60-80.
Фото ukranews
Село Каракурт, що в Болградському районі, унікальне – тут живуть видатні поліглоти. Мешканці розмовляють п’ятьма… Read More
Сьогодні, 1 липня 2025 року, на 11-й станції Великого Фонтану в Одесі урочисто відкрили оновлений… Read More
Початок реєстрації через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) домашніх тварин викликав багато питань. Поки в… Read More
Війна кардинально змінила правила гри для українського бізнесу, особливо в південних регіонах, таких як Одеська… Read More
В Одеській області останніми днями сталося одразу кілька масштабних пожеж, які охопили житлові та господарські… Read More
Сьогодні, 1 липня 2025 року, в Одесі завершилося електронне громадське обговорення щодо перейменування парку, провулка… Read More