Спільний координаційний центр (СКЦ) 5 червня 2023 року провів щонайменше по одній інспекції на вхід і на вихід суден в порти України, які стали першими після 31 травня. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Згідно з інформацією, на вхід до порту “Південний” пройшов суховантаж Navios Sagittarius дедвейтом 75,6 тисячі тонн під прапором Панами, який став першим судном у напрямку цього порту, пропущеним після 2 травня. Зараз він рухається з боку Туреччини у напрямку України Чорним морем.
У напрямку на вихід СКЦ у понеділок провів інспекцію суховантажу Maroulio S, що прямує з порту “Чорноморськ” до Іспанії з 65,8 тисячі тонн кукурудзи. Наразі судно пройшло протоками Босфор та Дарданелли і рухається Середземним морем.
18 травня Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков заявив, що зернову угоду розблокували на 60 днів. Міністр підкреслив, що вважає, що зернова ініціатива була такою, що діє, оскільки пролонгована в березні строком на 120 днів, тобто до 18 липня.
Але з середини квітня росія безпідставно почала обмежувати роботу Ініціативи, а з травня фактично заблокувала її відмовившись від реєстрації нового флоту та проведення інспекцій флоту, який йде на завантаження до українських портів.
Через це майже 70 суден зараз очікують в територіальних водах Туреччини, 90% — це ті, хто готовий доставляти світу продукцію наших аграріїв.
17 травня з порту Чорноморська вийшов поки ще останній балкер зернової угоди з 30 тисячами тонн кукурудзи. Станом на цей день під завантаженням агропродукцією в портах Одещини суден не було.
11 травня Олександр Кубраков повідомив, що ООН та Туреччина як підписанти ініціативи мають розуміння, що зернова ініціатива критично важлива для світової продовольчої безпеки та має стабільно функціонувати.
Того ж дня міністерство оборони Туреччини інформувало, що перемовини за участю України, Туреччини, рф і представників ООН продовжаться. Зернову угоду не ухвалили, а рф, зі свого боку, продовжувала шантажувати ситуацію та намагалася розв’язувати питання з урахуванням своїх вимог, наприклад, переувімкнули “Россельхозбанк” до SWIFT.
Після 9 травня жодне судно не було пропущено до українських портів в рамках угоди.
Нагадаємо, що довгий час країна-агресор не пропускає суду до порту “Південний”. Таким чином росія намагається домогтися згоди України на експорт російського аміаку через хімічний термінал у цьому порту.
Одеські депутати з'ясували, кому належить МАФ Piano&coffee, який раптово «виріс» на пляжі Ланжерон, що викликало… Read More
Молдаванка — найславетніший і найміфічніший район Одеси, який за понад 200 років накопичив безліч легенд… Read More
Мої знайомі Лариса та Дмитро вже багато років працюють у Норвегії, але їхня донька мріє… Read More
У пошуках додаткових джерел поповнення сімейного бюджету подружжя пенсіонерів Миколи та Валентини Черкасових вирішило завести… Read More
Так, була до червня цього року вулиця "полум'яної революціонерки" Віри Фігнер у Хаджибейському нині районі… Read More
Внаслідок ракетно-дронової атаки Одеси в ніч на 7 вересня серйозно постраждав Ботанічний сад Одеського національного… Read More