У месенджері Телеграм з'явилися канали, які використовують логотип та іншу графіку міносвіти. Насправді, вони продають комерційні послуги.
Про це повідомляє Кабінет Міністрів України.
У повідомленні сказано, що останнім часом з’явилося кілька телеграм-каналів та фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбука Міністерства освіти і науки України для ілюстрації своїх повідомлень.
Зміст цих повідомлень відповідає дійсності, містить маніпуляції чи навмисно викривлену інформацію. Як правило, це продаж платних освітніх послуг.
Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та всіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація щодо вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄГЕБО, УЦОЯО, ДП «Інфоресурс», УДЦМО та на їх верифікованих сторінках у соцмережах.
Наприклад, телеграм-канал Вступ інфо використовує логотип МОН та позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного відношення до Міністерства.
Список ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
МОН не співпрацює у проектах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснюють рекламну діяльність!
Минулого місяця депутати Ренійської міськради ухвалили чергові рішення про виділення ділянок землі на березі Дунаю… Читати далі
Один із ресторанів швидкого харчування McDonald`s в Одесі, розташований по вулиці Дерибасівській, 23 у будинку-пам'ятнику… Читати далі
Російські пропагандисти поширюють черговий фейк про те, що українська ППО нібито б'є по своїх житлових… Читати далі
В Одесі стануть платними майже 200 місць для паркування навколо парку Перемоги. Надходження від зборів… Читати далі
Необхідність роздрукувати книгу знайома багатьом: викладачам та студентам, вчителям та батькам школярів, молодим вченим та… Читати далі
Нещодавно "Одеське життя" розповіло про кілька аспектів землетрусу, що жахнув увесь світ, у Туреччині. А… Читати далі