У месенджері Телеграм з'явилися канали, які використовують логотип та іншу графіку міносвіти. Насправді, вони продають комерційні послуги.
Про це повідомляє Кабінет Міністрів України.
У повідомленні сказано, що останнім часом з’явилося кілька телеграм-каналів та фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбука Міністерства освіти і науки України для ілюстрації своїх повідомлень.
Зміст цих повідомлень відповідає дійсності, містить маніпуляції чи навмисно викривлену інформацію. Як правило, це продаж платних освітніх послуг.
Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та всіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація щодо вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄГЕБО, УЦОЯО, ДП «Інфоресурс», УДЦМО та на їх верифікованих сторінках у соцмережах.
Наприклад, телеграм-канал Вступ інфо використовує логотип МОН та позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного відношення до Міністерства.
Список ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
МОН не співпрацює у проектах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснюють рекламну діяльність!
Ця історія про учнів херсонської школи та їхню вчительку Олену, які підтримують українських захисників на… Read More
Новорічні свята вже не за горами. Саме час задуматися про подарунки. Кожна дитина вірить у… Read More
Поблизу села Комишівка Саф'янівської громади Ізмаїльського району зареєстровано спалах африканської чуми свиней (АЧС). Це вже… Read More
Сьогодні, 22 листопада, в Одесі спостерігається потужний вітер, що призвів до падіння дерев та пошкодження… Read More
Руслан Тимченко пішов серед перших захищати Україну добровольцем. Спочатку потрапив на Миколаївський напрямок, потім –… Read More
Викладачі проводять лекції в бомбосховищах, студенти навчаються з окопів, але конкурси та престиж вишу зростають,… Read More