У месенджері Телеграм з'явилися канали, які використовують логотип та іншу графіку міносвіти. Насправді, вони продають комерційні послуги.
Про це повідомляє Кабінет Міністрів України.
У повідомленні сказано, що останнім часом з’явилося кілька телеграм-каналів та фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбука Міністерства освіти і науки України для ілюстрації своїх повідомлень.
Зміст цих повідомлень відповідає дійсності, містить маніпуляції чи навмисно викривлену інформацію. Як правило, це продаж платних освітніх послуг.
Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та всіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація щодо вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄГЕБО, УЦОЯО, ДП «Інфоресурс», УДЦМО та на їх верифікованих сторінках у соцмережах.
Наприклад, телеграм-канал Вступ інфо використовує логотип МОН та позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного відношення до Міністерства.
Список ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
МОН не співпрацює у проектах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснюють рекламну діяльність!
В ніч на 5 вересня ворог атакував Україну 157 дронами, з яких сили ППО збили… Read More
У п'ятницю, 5 вересня 2025 року, низка вулиць в Одесі тимчасово залишиться без електропостачання через… Read More
Сьогодні, 5 вересня, в Одеській області проводять церемонії прощання зі старшими матросами Іваном Кутеповим і… Read More
Хоча ночі в Одесі стали прохолоднішими, морська вода біля узбережжя, як і раніше, залишається комфортною… Read More
Культурний оглядач «Одеського Життя» Юлія Сущенко зібрала найцікавіші культурні події Одеси які варто відвідати першого… Read More
У четвер, 4 вересня, в Європейському ліцеї під час повітряної тривоги, коли школярі перебували в… Read More