У месенджері Телеграм з'явилися канали, які використовують логотип та іншу графіку міносвіти. Насправді, вони продають комерційні послуги.
Про це повідомляє Кабінет Міністрів України.
У повідомленні сказано, що останнім часом з’явилося кілька телеграм-каналів та фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбука Міністерства освіти і науки України для ілюстрації своїх повідомлень.
Зміст цих повідомлень відповідає дійсності, містить маніпуляції чи навмисно викривлену інформацію. Як правило, це продаж платних освітніх послуг.
Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та всіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація щодо вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄГЕБО, УЦОЯО, ДП «Інфоресурс», УДЦМО та на їх верифікованих сторінках у соцмережах.
Наприклад, телеграм-канал Вступ інфо використовує логотип МОН та позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного відношення до Міністерства.
Список ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
МОН не співпрацює у проектах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснюють рекламну діяльність!
1 июля норвежский медийщик Нильс Риисе отправился в поход из столицы своей страны Осло в… Read More
Вважається, що історія одеського трамвая починається з 1910 року, коли запустили першу електричну лінію. Але… Read More
З 25 по 27 липня Одеса прийматиме третій фестиваль української культури «Виделкаfest». Три фестивальні дні… Read More
Співак з Одеси MELOVIN заявив, що мобілізувався до ЗСУ і стане частиною музичного колективу прикордонної… Read More
Музей сучасного мистецтва Одеси повідомив про несподівану смерть Володимира Петровича Наумця - видатного українського художника,… Read More
Іноді просто немає сили. Робочий тиждень був виснажливий, холодильник майже порожній, а друзі вже на… Read More