У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
Завтра, у суботу, 19 жовтня 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується прохолодна осіння… Читати далі
Застарілі принципи зниження температури у системах, попри свою тривалу експлуатацію, не відповідають сучасним вимогам. Високе… Читати далі
В Одесі завершили ремонт Деволанівського узвозу, на який знадобилося три роки та понад 200 млн… Читати далі
Російські пропагандисти рознесли чергову фейкову новину про те, що нібито Зеленський придбав автомобіль, який належав… Читати далі
Костянтин Ліберов, військовий фотограф з Одеси, отримав у Франції премію Bayeux Calvados-Normandy Award у категорії… Читати далі
Зазвичай нові ресторани в Одесі відкриваються напередодні туристичного сезону – навесні або на початку літа,… Читати далі