У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
Третій день фестивалю «Одесі-610» подарував одеситам нові знання, емоції та можливості для творчості. Гостям запропонована… Read More
Ввечері 19 травня відбулася телефонна розмова американського президента Дональда Трампа з правителем РФ Володимиром Путіним.… Read More
У вівторок, 20 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
Норвезька рада у справах біженців (NRC) оголосила про відкриття нового етапу реєстрації на грошову допомогу… Read More
В Одесі відбулися щорічні навчально-практичні змагання серед працівників екстреної медичної допомоги. У межах заходу медикам… Read More
Стати своїм у селі вдається не кожному приїжджому. А тим більше за короткий термін отримати… Read More