У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
Для власників дачних ділянок навесні наступає вкрай відповідальна пора. Адже це саме той час, коли… Read More
Житель Тарутинської громади молодший сержант ЗСУ Олексій Готра загинув 3 червня під час виконання бойового… Read More
У середу, 15 жовтня 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More
В Одесі відбувається мітинг з вимогою скликати позачергову сесію міської ради для звільнення мера Геннадія… Read More
14 жовтня Україна відзначає день створення Української повстанської армії — війська, яке воювало одночасно проти… Read More
Президент Володимир Зеленський заявив про створення в Одесі міської військової адміністрації та призначення її очільника… Read More