У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
Слідство пов’язує британця Росса Катмора зі зброєю, якою могли вбити Ірину Фаріон, Дем’яна Ганула та… Read More
Ще не так давно школа Столярського була одним із найбажаніших навчальних закладів Одеси. Сюди прагнули… Read More
Якісне харчування — запорука гарного розвитку та міцного здоров'я домашнього улюбленця. Саме тому важливо підібрати… Read More
На одеському узбережжі шторм виніс морську міну. Боєприпас випадково помітив місцевий житель і повідомив прикордонників. Read More
В Одесі планують комплексну реконструкцію історичного будинку, зведеного у ХІХ столітті. Які ремонтні роботи передбачені… Read More
Після чергової масштабної атаки російських військ на енергетичні об’єкти по всій країні продовжуються стабілізаційні відключення… Read More