У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
У п'ятницю, 4 липня 2025 року, розпочалася 1227-та доба з початку широкомасштабної агресії країни-терористки Росії… Read More
Сьогодні, 4 липня 2025 року, через планові роботи на міських електромережах деякі одесити до вечора… Read More
Одеський театр юного глядача імені Юрія Олеші офіційно став академічним театром. Це визнання багаторічного внеску… Read More
Завідувач кладовища одного з комунальних підприємств в Одеському районі «продавав» місця для поховання. Read More
Ну от вже й липень з його спекою, черговими прильотами та, звісно, «гарячим» Привозом з… Read More
У неділю, 6 липня 2025 року, в Одесі відкриється виставка «Жінки, які пережили Голокост». Подію… Read More