У департаменті муніципальної безпеки Одеської міськради роз'яснили, що мають робити адміністрація, персонал та відвідувачі магазину/супермаркету/торгового центру під час повітряної тривоги.
Одесити масово скаржаться до міськради на те, що під час повітряної тривоги персонал об’єктів торгівлі виганяє відвідувачів на вулицю.
Тому міська влада дала роз’яснення, як мають діяти персонал та відвідувачі об’єктів торгівлі, коли оголошено тривогу.
При повітряній тривозі адміністрація магазину/супермаркету/ТЦ/ТРЦ повинна:
повідомити відвідувачів про повітряну тривогу за допомогою системи оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система).
проінформувати всіх відвідувачів про найближчий притулок (укриття). Це також може бути паркінг або підвал. До найближчого укриття призведуть вказівки на стіні або на підлозі з направленням у притулок.
якщо в магазині немає притулку (укриття), адміністрація магазину має визначити найбезпечніше місце у приміщенні магазину, куди під час тривоги йде персонал та відвідувачі.
Дані роз’яснення є обов’язковими до виконання.
Пункт пропуску «Паланка–Маяки–Удобное» на українсько-молдавському кордоні тимчасово закрили через небезпечну знахідку в багажі пасажира автобуса… Read More
У зв'язку з ремонтом магістральної мережі рух транспорту на ділянці вулиці Мечникова буде закрито до… Read More
Культурний оглядач “Одеського Життя” Юлія Сущенко зібрала найцікавіші культурні події Одеси які варто відвідати. А… Read More
До порту Чорноморська прибув перший вантажний потяг із зерном з Молдови, тим самим відкривши новий… Read More
Сьогодні, 19 серпня 2025 року, в ніч переговорів президентів Зеленського і Трампа Росія запустила по… Read More
У вівторок, 19 серпня 2025 року, низка вулиць в Одесі тимчасово залишаться без електропостачання через… Read More