У разі відсутності вашої адреси у графіку чи розбіжності реальної ситуації з графіком – треба повідомити про це ДТЕК Одеські Електромережі.
Як повідомили в компанії, для них важливий зворотний зв’язок, щоб у стислий термін зробити графіки максимально зручними для користувачів.
Найшвидший спосіб – написати їм у приватні повідомлення на Facebook-сторінці ДТЕК Одеські електромережі.
Також можна подати заявку на сайті компанії в розділі “Відсутня електроенергія?” – https://www.dtek-oem.com.ua/ru/shutdowns . Заявки приймаються, зокрема, через кол-центр, проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилося світло після відключення, електроприлади потрібно включати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідньому будинку.
Нагадаємо, що з 19 грудня в Одесі почали відключати світло за новими графіками.
Південним областям України загрожують пилові бурі через зменшення лісосмуг та дефіцит опадів. Ситуацію ускладнюють бойові… Read More
Поліцейські встановлюють обставини смерті 15-річної жительки Березівського району Одеської області. Read More
Лімасол - одне з найпривабливіших міст Кіпру, де комфорт життя поєднується з можливостями для бізнесу… Read More
Учасники бойових дій (УБД) мають право на безоплатну юридичну підтримку – від консультацій до представництва… Read More
За даними Гідрометцентру Чорного та Азовського морів, завтра, у середу, 9 квітня 2025 року, в… Read More
В Одесі невдовзі мають з'явитися автоматичні модульні вбиральні з кабінками для осіб з інвалідністю. Цю… Read More