У разі відсутності вашої адреси у графіку чи розбіжності реальної ситуації з графіком – треба повідомити про це ДТЕК Одеські Електромережі.
Як повідомили в компанії, для них важливий зворотний зв’язок, щоб у стислий термін зробити графіки максимально зручними для користувачів.
Найшвидший спосіб – написати їм у приватні повідомлення на Facebook-сторінці ДТЕК Одеські електромережі.
Також можна подати заявку на сайті компанії в розділі “Відсутня електроенергія?” – https://www.dtek-oem.com.ua/ru/shutdowns . Заявки приймаються, зокрема, через кол-центр, проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилося світло після відключення, електроприлади потрібно включати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідньому будинку.
Нагадаємо, що з 19 грудня в Одесі почали відключати світло за новими графіками.
До Дня захисників і захисниць України держава вшанувала тих, хто став на захист нашої країни… Read More
У понеділок, 6 жовтня 2025 року, в Одесі та Одеській області знову очікується дощ. У… Read More
Стали відомі імена переможців 16 Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ), який з початку повномасштабної війни проходить… Read More
До дня учителя «Одеське життя» опитало випускників 1970 року Ренійської школи №4 про те, чи… Read More
Зараз ця одеська вулиця — Мальовнича (у перекладі з української — Живописна). Що ж, мабуть,… Read More
Після сьогоднішньої нічної масованої ракетно-дронової атаки у багатьох телеграм-каналах розповсюджується інформація про нібито очікувані екстрені… Read More