У разі відсутності вашої адреси у графіку чи розбіжності реальної ситуації з графіком – треба повідомити про це ДТЕК Одеські Електромережі.
Як повідомили в компанії, для них важливий зворотний зв’язок, щоб у стислий термін зробити графіки максимально зручними для користувачів.
Найшвидший спосіб – написати їм у приватні повідомлення на Facebook-сторінці ДТЕК Одеські електромережі.
Також можна подати заявку на сайті компанії в розділі “Відсутня електроенергія?” – https://www.dtek-oem.com.ua/ru/shutdowns . Заявки приймаються, зокрема, через кол-центр, проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилося світло після відключення, електроприлади потрібно включати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідньому будинку.
Нагадаємо, що з 19 грудня в Одесі почали відключати світло за новими графіками.
Новорічний настрій уже стукає у двері, а разом із ним — фантастичні подарунки від VARUS!… Read More
В Одеській області два співробітники районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки продавали військовозобов'язаним відстрочки. Read More
У Південному попрощалися одразу з двома загиблими воїнами - солдатом Марковським Ігорем Григоровичем і бойовим… Read More
Із п'ятниці, 22 листопада, в Одесі відновлено роботу автобусів № 105 і №105-А за постійним… Read More
У п'ятницю, 22 листопада 2024 року, у зв'язку з плановими роботами на міських електромережах деякі… Read More
1003-й день Україна протистоїть повномасшатабній агресії російської федерації. На ранок, 22 листопада, ситуація на фронті… Read More