Шановні споживачі, на даний час відновлено енергоживлення об'єктів водоканалу, розпочато відновлення водопостачання відповідно до вимог технологічного процесу.
Для розуміння, після ввімкнення електроенергії, вода відразу не з’являється у квартирах. До кінцевого споживача вона проходить десятки кілометрів мереж, які спочатку повинні повністю заповнитись водою та мати відповідний тиск. Тому не потрібно хвилюватись, достатньо зачекати деякий час (декілька годин). Якщо будівля багатоповерхова та має власну підкачувальну насосну станцію, то у разі відсутності електроенергії споживачі верхніх поверхів можуть не отримати воду до моменту відновлення роботи цієї станції.
Телефон для довідок: 0-800-307-505, 705-55-05, 068-905-55-05, 066-905-55-05, 093-17-00-155 (цілодобово)
З одеського ресторану "Цирк" працівники Держекоінспекції вилучили двох хижих птахів, яких там утримували. Птахів передали… Read More
Доброго ранку, друзі! Ну ось нарешті і він - кінець робочого тижня! А щоб цей… Read More
У п'ятницю, 6 червня, магнітосфера Землі буде в збудженому стані, але водночас істотних магнітних бур… Read More
Ефективний випас - запорука успішного розлучення худоби, яка залежить від багатьох факторів. Електропастух – це… Read More
В Одесі, на 10-й станції Великого Фонтану, з'явилася нова сакурова алея. Вздовж проїжджої частини було… Read More
В Одесі у четвер, 5 червня, офіційно розпочали роботу 11 пляжів, і цей перелік буде… Read More