Багато хто знає Uklon як український онлайн-сервіс для виклику авто. Але чи розглядали ви цей сервіс, як можливість для власного заробітку? Основне, що для цього потрібно, вправно керувати автомобілем та завантажити на свій смартфон Uklon Driver – це мобільний застосунок для водіїв-партнерів.
Якщо ви бажаєте стати водієм-партнером в Uklon, перш за все, завантажте на свій гаджет застосунок Uklon Driver, зареєструєтесь в ньому і розпочніть співпрацю з сервісом. Ось покрокова інструкція.
До речі, для більш швидкого та спрощеного процесу реєстрації у застосунку Uklon Driver, ви можете додати свої дані через «Дію».
Після підтвердження заявки та отримання згоди на співпрацю, ви можете розпочати виконувати свої перші замовлення. Перед початком виконання замовлень ви також можете ознайомитися з розмірами винагороди, налаштувати під себе фільтри замовлень, які допоможуть зробити поїздки більш зручними.
В Uklon Driver є кілька способів прийняття замовлень, але щоб їх здійснити спершу треба перевести статус додатка в режим «Онлайн» (мати доступ до інтернету). Далі активувати один із режимів виклику авто, щоб отримати перше замовлення. Найпростіший режим — «Ланцюг замовлень» — система автоматично шукає та пропонує замовлення. Коли з’явиться замовлення, у вас буде час, щоб його прийняти: для цього треба натиснути на відповідну кнопку. Після прибуття на вказану точку, проведіть «На місці», щоб райдеру (клієнту) надійшло повідомлення про ваше прибуття. Після того, як райдер сяде в машину, проведіть «Почати поїздку». А вже за прибуттям проведіть по відповідній кнопці. Після завершення поїздки розрахуйтесь з клієнтом.
Війна кардинально змінила наше життя. Тепер те, що ми не могли робити раніше, ми можемо робити краще за всіх. Яскравий приклад цього — водії-партнери, які співпрацюють з сервісом Uklon.
Ірина, 58 років: «Всі казали, що це чоловіча робота, а я почуваюсь на своєму місці»
Все своє життя Ірина прожила в Одесі. Тут закінчила школу, вступила до інституту, навчилася керувати автомобілем. До речі, її стаж керування — 30 років. Потім трохи попрацювала і тривалий час була домогосподаркою. Коли почалось повномасштабне вторгнення, жінка вирішила спробувати себе в ролі водія-партнера в онлайн-сервісі Uklon.
— Із сервісом Uklon я співпрацюю з лютого 2023 року. Довго вагалася і була не впевнена, чи зможу впоратися з цією діяльністю. Через війну матеріальне становище сім’ї погіршилося: чоловік втратив роботу, тож потрібно було якось заробляти. А потім в інтернеті побачила повідомлення, що Uklon запрошує водіїв до співпраці. Я зателефонувала до оператора і мені сказали, що треба зареєструватися у застосунку. На це пішло десять хвилин.
Наступного дня до Ірини зателефонував менеджер сервісу і запропонував розпочати поїздки. Жінка погодилася. Звісно, спочатку в роботі Ірини були труднощі: вона думала, що добре знає Одесу, але виявилось, що в місті багато провулків, про які не чула. На щастя, був навігатор, який допомагав орієнтуватися.
— Мій перший день співпраці почався о восьмій годині вечора. Я дуже хвилювалася — клієнтів було вже вдосталь. Першими були дівчата, які відпочивали в Аркадії. Їх треба було відвести до селища Приображенське (Ленселища). Я не дуже орієнтувалася в тій місцевості, але клієнтки все показали. Зараз я почуваюся впевнено. В мене багато товариських клієнтів, особливо серед переселенців, яким дуже хочеться поговорити. Дехто просить увімкнути музику, навіть чайові за це залишають.
Ірина співпрацює з сервісом Uklon на власній машині. І їй це подобається, оскільки вона самостійно планує свій графік. Взагалі жінка намагається виконувати замовлення з ранку до обіду. У цей час люди їдуть на роботу, або по своїх справах.
— Всі казали, що це чоловіча робота, що я втомлюся. Але я себе почуваю добре і, навпаки, півдня проводжу вдома. Я розпочинаю поїздки вже о пів на восьму ранку. І виконую їх, наприклад, до обіду. Влітку замовлень трохи більше, можу їх виконувати до шостої чи сьомої вечора. З мого досвіду, виконуючи замовлення на власному авто, середній заробіток взимку — це приблизно 1200 гривень. Влітку — це 2000-2500 гривень, не рахуючи чайових. І це не дивлячись на те, що в мене витрата пального —10-11 літрів бензину. Але мені приємно, навіть, якщо людина просто скаже: «Дякую!». Один чоловік взагалі сказав, що в Uklon повинні працювати лише жінки (посміхається).
Особливо співпраці Ірини з Uklon радіють дівчата, завжди кажуть: «О, нарешті, за кермом жінка». А ось чоловіки частіше турбуються про машину та питають, чи не шкода використовувати своє авто. Але Ірина вважає, якщо за автомобілем слідкувати — проблем не буде. Обслуговує автомобіль своїм коштом.
— Мені в оренду не вигідно брати автомобіль. Вийде більше збитків. Що добре в Uklon, так це регулярні знижки для водіїв-партнерів, якщо в тебе хороший рейтинг. Особливо восени. Нещодавно на святкові дні в них було 0 % винагороди сервісу за надання доступу. Часто беруть 5 % винагороди, і вважаю, що це не погано. Усе залежить від того, скільки ти заробиш. Мене, поки що, все влаштовує.
Ірина також вважає, що співпраця з сервісом Uklon підходить для людей, які через повномасштабну війну змушені були залишити свої домівки. Людина зможе заробити достатньо, щоб, наприклад, орендувати квартиру. Навігатор допоможе орієнтуватися в місті, особливо зараз, коли в Одесі йде активне перейменування вулиць. Для жінок ця діяльність також безпечна, оскільки на випадок загрози у застосунку Uklon Driver є окрема кнопка SOS.
Ігор, 51 рік: «Я непогано реалізую себе з Uklon»
Ігор — одесит у четвертому поколінні, за фахом — юрист. Має великий стаж водіння на легкових та на вантажних автомобілях. Раніше онлайн-сервісом Uklon користувався разом із сім’єю та друзями. Однак через повномасштабне вторгнення та втрату роботи Ігор сам став водієм-партнером. Каже, що це рішення Всевишнього, адже за понад рік співпраці з Uklon він здобув репутацію найкращого водія в Україні за версією Uklon Driver, виконавши 8735 замовлень.
— Чому я обрав співпрацю з Uklon? Тому що цей сервіс, на мою думку, найнадійніший в Україні. Говорю це з власного досвіду. До цього я працював з іншими сервісами, але вони не принесли жодної користі. Війна сильно вплинула на заробітки. Роботи стало менше, але жити все одно потрібно. А співпраця з Uklon поки перекриває потреби моєї сім’ї. Також я вважаю, що працювати з сервісом Uklon — це статусно. Для пасажирів — це засіб розкоші, комфорту, швидкості та безпеки під час пересування містом, особливо в час війни. Це пріоритети, які потрібно розуміти водієві-партнерові.
Ігор зізнається, що його успіх у співпраці з онлайн-сервісом Uklon зумовлений поважним ставленням до кожного райдера. Для нього це не просто клієнти, а люди, на місці яких можуть бути його мати, дружина, діти, сестра чи друзі. Кошти, які він отримує за виконані замовлення, є його заробітком. Також на це впливають подяка від клієнта та щира оцінка роботи Ігоря.
— Я виконую всі замовлення, які мені дають клієнти: Бізнес, Комфорт, Стандарт. Сервіс Uklon непогано мотивує водіїв-партнерів. Наприклад, за якісно виконані замовлення я отримав 40 поїздок без винагороди сервісу, а згодом — сертифікат на 20 літрів палива. На початку війни Uklon знизив винагороду сервісу за надання доступу до 5%, що було дуже вигідно. Періодично проводять акції для водіїв-партнерів, наприклад, якщо виконуєш певну кількість замовлень — 15 або 50, винагорода сервісу знижується. Мене також підтримують в ситуаціях, коли пасажири незаслужено знижують рейтинг, адже знають, як я працюю.
Зараз Ігор працює на автомобілі, який орендує самостійно. Щодня сплачує певну суму фізичній особі, відповідає за заправку авто та зміну масла. Чоловікові так вигідніше та зручніше працювати.
— Мій день починається о восьмій ранку, коли я вмикаю застосунок Uklon Driver. Виконую поїздки приблизно до сьомої години вечора. Потім можу заїхати додому на годину чи дві, щоб приділити час сім’ї, і знову повертаюся на замовлення — до самої комендантської години. Основна локація прийняття мною замовлень — центр міста.
Тарифи за кожне замовлення визначає застосунок Uklon. Однак, за якісне обслуговування водій-партнер може отримати також бонус у вигляді щедрих чайових від клієнтів. Деякі навіть вражають.
— Я довго не хотів зв’язувати себе з діяльністю райдхелінгу. Я не знав можливості самого застосунку. А коли розібрався, зрозумів, що працювати можна. Є свої нюанси, але вони не страшні. У будь-якій ситуації можна зателефонувати оператору і проконсультуватися.
На думку Ігоря, водій, який співпрацює з сервісом Uklon, має розуміти, що це відповідальна діяльність, вона включає як взаємодію з людьми, так і управління автомобілем. Клієнти бувають різними, але головне — тримати себе в руках і забезпечити їм комфорт, що вплине на заробіток.
Все ще сумніваєтеся, чи варто почати співпрацю з Uklon? Ознайомтесь із перевагами, які можуть вас переконати.
*на правах реклами
Одеський протипухлинний центр уперше за 30 років отримав новий лінійний прискорювач. Це дасть змогу закладу… Read More
350 захисників з Одеської області скористалися безвідсотковим кредитом для придбання нового житла за програмою «єОселя». Read More
В Одесі ТЦК спочатку «мобілізував» служителя Свято-Архангело-Михайлівського жіночого монастиря отця Віталія, а потім відпустив його. Read More
Одесит, який убив знайому, розчленував її тіло і викинув у сміттєвий бак, отримав максимальне покарання. Read More
З наближенням холодів і початком опалювального сезону в Україні знову говорять про ймовірні відключення електропостачання.… Read More
На півночі Одеської області випав перший сніг. Уранці 14 листопада мокрі опади встигли вкрити вулиці… Read More