З метою реформування газової сфери, відповідно до норм та регламентів Європейського Енергетичного Співтовариства, 9 квітня 2015 року ухвалено Закон України «Про ринок природного газу». Цим документом відокремлено функції постачання та розподілу природного газу. Що потрібно знати споживачеві газу?
Взаємовідносини з клієнтами щодо отримання блакитного палива поділилися на два напрями:
З 1 жовтня 2015 року найбільшим постачальником природного газу в Одеському регіоні є ТОВ «Одесагаз-Постачання», а послуги з розподілу газу по мережі надає інша компанія – «Одесагаз».
Відповідно до цього:
Через те сплата за отриманий природний газ до вашої оселі здійснюється двома незалежними платіжками та на користь двох різних компаній.
«Одесагаз-Постачання» – надійний, перевірений часом постачальник, який гарантує безперебійне газопостачання, контроль якості природного газу, доступність та високу якість обслуговування своїх клієнтів.
Наша мета – постійне покращення якості послуг з продажу газу та підвищення рівня вдоволеності клієнтів шляхом оперативного та всебічного інформування наших клієнтів, консультативної підтримки. Мережа відділень з обслуговування клієнтів «Одесагаз-Постачання» є найбільшою у регіоні, налічує 21 абонентську дільницю та власний Контакт-центр для забезпечення професійного інформування абонентів з питань газопостачання, зберігаючи індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Запитання – відповідь: як зв’язатися з «Одесгаз-Постачанням»?
Побутові споживачі «Одесагаз-Постачання» не обтяжені обов’язком попередньої оплати запланованих до споживання обсягів газу. Наші клієнти сплачують за спожитий газ до 25 числа місяця, згідно з фактичним споживанням та на підставі даних, що передаються ними самостійно з 1 по 5 число кожного місяця Оператору ГРМ («Одесагаз»).
Тобто ТОВ «Одесагаз-Постачання» забезпечує споживачів Одеського регіону щомісячним ресурсом природного газу за власні та кредитни кошти, і, відповідно, бере на себе всі фінансові та економічні ризики і зобов’язання, пов’язані з постачанням природного газу до оселі кожного клієнта. Для нас надзвичайно важливо підтримувати взаємовигідні ділові стосунки з кожним клієнтом, вчасно та в повному обсязі отримувати від клієнтів плату за отриманий ними газ.
Ми прагнемо, щоб усі наші клієнти були вдоволені та зберігали теплий настрій незалежно від пори року.
«Одесагаз-Постачання» постійно вдосконалює рівень обслуговування абонентів, розробляє нові продукти та сервіси, працює над розширенням асортименту комерційних пропозицій, аби вдовольнити потреби усіх наших клієнтів.
За версією аналітичного центру DiXi Group, в рамках Проекту USAID «Прозорість Енергетичного Сектору» (рейтинг газопостачальних компаній України), ТОВ «Одесагаз-Постачання» посідає лідируючі позиції щодо рівня клієнтського сервісу.
У розпорядженні абонентів «Одесагаз-Постачання» також особистий кабінет для побутових споживачів на сайті gazpostach.od.ua, чат-боти Вайбер та Телеграм, що робить взаємодію швидшою, якіснішою та комфортнішою.
Гасло «Одесагаз-Постачання»: «Зберігай теплий настрій». Тому компанія ладна змінюватися, щоб стати кращою для споживачів.
Запитання – відповідь: скільки платити за газ, якщо немає квитанції?
У Південному попрощалися одразу з двома загиблими воїнами - солдатом Марковським Ігорем Григоровичем і бойовим… Read More
Із п'ятниці, 22 листопада, в Одесі відновлено роботу автобусів № 105 і №105-А за постійним… Read More
У п'ятницю, 22 листопада 2024 року, у зв'язку з плановими роботами на міських електромережах деякі… Read More
1003-й день Україна протистоїть повномасшатабній агресії російської федерації. На ранок, 22 листопада, ситуація на фронті… Read More
В Одесі 49-річна водійка автомобіля «Ssang Yong» наїхала на жінку, яка переходила проїжджу частину і… Read More
Доброго ранку, друзі! Почніть свій день з посмішки - ми підготували для вас свіжу порцію… Read More