З метою реформування газової сфери, відповідно до норм та регламентів Європейського Енергетичного Співтовариства, 9 квітня 2015 року ухвалено Закон України «Про ринок природного газу». Цим документом відокремлено функції постачання та розподілу природного газу. Що потрібно знати споживачеві газу?
Взаємовідносини з клієнтами щодо отримання блакитного палива поділилися на два напрями:
З 1 жовтня 2015 року найбільшим постачальником природного газу в Одеському регіоні є ТОВ «Одесагаз-Постачання», а послуги з розподілу газу по мережі надає інша компанія – «Одесагаз».
Відповідно до цього:
Через те сплата за отриманий природний газ до вашої оселі здійснюється двома незалежними платіжками та на користь двох різних компаній.
«Одесагаз-Постачання» – надійний, перевірений часом постачальник, який гарантує безперебійне газопостачання, контроль якості природного газу, доступність та високу якість обслуговування своїх клієнтів.
Наша мета – постійне покращення якості послуг з продажу газу та підвищення рівня вдоволеності клієнтів шляхом оперативного та всебічного інформування наших клієнтів, консультативної підтримки. Мережа відділень з обслуговування клієнтів «Одесагаз-Постачання» є найбільшою у регіоні, налічує 21 абонентську дільницю та власний Контакт-центр для забезпечення професійного інформування абонентів з питань газопостачання, зберігаючи індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Запитання – відповідь: як зв’язатися з «Одесгаз-Постачанням»?
Побутові споживачі «Одесагаз-Постачання» не обтяжені обов’язком попередньої оплати запланованих до споживання обсягів газу. Наші клієнти сплачують за спожитий газ до 25 числа місяця, згідно з фактичним споживанням та на підставі даних, що передаються ними самостійно з 1 по 5 число кожного місяця Оператору ГРМ («Одесагаз»).
Тобто ТОВ «Одесагаз-Постачання» забезпечує споживачів Одеського регіону щомісячним ресурсом природного газу за власні та кредитни кошти, і, відповідно, бере на себе всі фінансові та економічні ризики і зобов’язання, пов’язані з постачанням природного газу до оселі кожного клієнта. Для нас надзвичайно важливо підтримувати взаємовигідні ділові стосунки з кожним клієнтом, вчасно та в повному обсязі отримувати від клієнтів плату за отриманий ними газ.
Ми прагнемо, щоб усі наші клієнти були вдоволені та зберігали теплий настрій незалежно від пори року.
«Одесагаз-Постачання» постійно вдосконалює рівень обслуговування абонентів, розробляє нові продукти та сервіси, працює над розширенням асортименту комерційних пропозицій, аби вдовольнити потреби усіх наших клієнтів.
За версією аналітичного центру DiXi Group, в рамках Проекту USAID «Прозорість Енергетичного Сектору» (рейтинг газопостачальних компаній України), ТОВ «Одесагаз-Постачання» посідає лідируючі позиції щодо рівня клієнтського сервісу.
У розпорядженні абонентів «Одесагаз-Постачання» також особистий кабінет для побутових споживачів на сайті gazpostach.od.ua, чат-боти Вайбер та Телеграм, що робить взаємодію швидшою, якіснішою та комфортнішою.
Гасло «Одесагаз-Постачання»: «Зберігай теплий настрій». Тому компанія ладна змінюватися, щоб стати кращою для споживачів.
Запитання – відповідь: скільки платити за газ, якщо немає квитанції?
Детективи НАБУ повідомили про підозру голові Одеської обласної ради Григорію Діденку та його дружині, народній… Read More
Ще кілька місяців тому створення військової адміністрації в Одесі та усунення Геннадія Труханова з посади… Read More
Сьогодні, 20 жовтня, в Одесі деякі райони залишилися без водопостачання. Фахівці «Інфоксводоканалу» проводять аварійно-ремонтні роботи… Read More
Недавня зустріч президента України Володимира Зеленського та американського лідера Дональда Трампа в Білому домі викликала… Read More
Начальник Одеської міської військової адміністрації Сергій Лисак 20 жовтня провів свою першу апаратну нараду. Він… Read More
В Одесі триває перейменування вулиць у рамках процесу дерусифікації. Цього разу нову назву отримав провулок… Read More