Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Новини

Одеський благодійний фонд «Корпорація монстрів» припиняє прийом нових запитів 

Благодійний фонд «Корпорація монстрів» з Одеси оголосив про припинення прийому нових запитів від військових через… Read More

06-10-2025 в 16:43
  • Новини

Чи можна пити воду після повеней в Одесі? Що кажуть у мерії

Вода з централізованої системи в Одесі після повені відповідає нормам, надійно очищується і знаходиться під… Read More

06-10-2025 в 15:29
  • Новини партнерів

DIY-доработки: как улучшить стандартную модель детского электромобиля

Якщо ви готові витратити трохи часу та проявити творчість, можна перетворити стандартну модель на справжній… Read More

06-10-2025 в 14:52
  • Новини

Санаторій в Аркадії повернуто Молдові — рішення суду

Частина санаторного комплексу «Молдова» в Аркадії знову стала власністю Республіки Молдова. Це рішення ухвалив український… Read More

06-10-2025 в 14:34
  • Новини

Ризик зараження: в Одесі та Чорноморську перевіряють воду з кранів і бюветів

В Одесі після повені посилили санітарний контроль за інфекціями та якістю питної води. Повінь може… Read More

06-10-2025 в 13:31
  • Новини

Рожеві та червоні озера: у Тузловських лиманах помітили природне диво (фото)

В одеському національному парку «Тузловські лимани» можна спостерігати справді зачаровуюче видовище — солоні озера забарвилися… Read More

06-10-2025 в 12:29