Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Останні статті

  • Новини

Прогноз синоптиків на п’ятницю, 20 вересня: трохи потеплішає

Завтра, у п'ятницю, 20 вересня 2024 року, в Одесі та Одеській області очікується невеликий дощ… Читати далі

2024-09-19
  • Новини партнерів

Куди очі дивляться: як організувати відпустку восени?

Не любите пекуче літнє сонце? Активно працюєте влітку і немає часу на відпустку? Тоді відпочинок… Читати далі

2024-09-19
  • Статті

Юний художник з Одещини створює галерею захисників України

Шістнадцятирічний Назар Ковальчук з невеличкого села Вербове Ананьївської громади з дитинства бореться з важкою недугою,… Читати далі

2024-09-19
  • Новини

Затверджено проєкт утримання парку імені Шевченка: що це означає

На пленарному засіданні сесії Одеської міської ради було затверджено новий проєкт утримання центрального парку імені… Читати далі

2024-09-19
  • Новини

Узимку в Україні може не бути світла по 18 годин на добу, – прогноз ООН

За прогнозами Моніторингової місії ООН з прав людини в Україні (ММПЛУ) цієї зими в Україні… Читати далі

2024-09-19
  • Статті

Розвивається попри війну: біля Рені та на Дунаї розпочали масштабне будівництво

Минулого місяця депутати Ренійської міськради ухвалили чергові рішення про виділення ділянок землі на березі Дунаю… Читати далі

2024-09-19