Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі розлили ртуть у дворі багатоповерхівки

В Одесі виявили ртуть у дворі житлового будинку. На місце виїжджала група радіаційного, хімічного та… Read More

19-04-2025 в 13:30
  • Новини партнерів

Volkswagen Golf на вторинному ринку: чому «Гольф» – це завжди надійно

Volkswagen Golf - одна з тих моделей, яка не потребує представлення. Його впізнають на вулицях,… Read More

19-04-2025 в 12:54
  • Новини

Війна, день 1151 року: скільки окупантів не дожили до Великодня? (ДОПОВНЕНО)

Сьогодні, у суботу, 19 квітня 2025 року, 1151 день повномасштабної війни в Україні. Так, незморячи… Read More

19-04-2025 в 11:55
  • Новини

У Бессарабській громаді діти і дорослі збирали «Великодній кошик для захисника»

У дошкільному закладі «Топольок» Бессарабського ліцею пройшов «Тиждень добрих справ на підтримку ЗСУ». Підтримали його… Read More

19-04-2025 в 10:31
  • Новини

Ракетний обстріл Одеської області: прокуратура розпочала розслідування

Прокуратура Одеської області розпочала розслідування за результатами ракетних ударів по цивільній інфраструктурі Одеської області увечері… Read More

19-04-2025 в 09:56
  • Новини

Одесит став рекордсменом за кількістю штрафів від ТЦК

У Приморському районі Одеси ТЦК відкрив одразу сім проваджень проти одного чоловіка. Такий випадок став… Read More

19-04-2025 в 08:33