Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Новини

Після удару безпілотниками частина Одеси та прилеглих сіл залишилися без світла.

Пізно ввечері 18 лютого російські агресори атакували Одесу ударними дронами-камікадзе. У місті пролунало кілька сильних… Read More

18-02-2025 в 23:40
  • Новини

В Одесі пролунала серія вибухів – у частині міста пропало світло (ОНОВЛЮЄТЬСЯ)

Увечері вівторка, 18 лютого 2025 року, Одесу атакували російські ударні безпілотники. Особливо неспокійно було в… Read More

18-02-2025 в 23:07
  • Новини

Чи зміниться в Одесі погода завтра, 19 лютого

На завтрашній день, середу, 19 лютого 2025 року, синоптики прогнозують в Одесі та Одеській області… Read More

18-02-2025 в 21:47
  • Новини

Працювали на російські спецслужби: на Одещині затримали «залізничних» паліїв (відео)

На Одещині поліція та СБУ затримали п'ятьох чоловіків, які здійснювали підпали на замовлення російських спецслужб. Read More

18-02-2025 в 20:26
  • Новини

«Ігри нескорених-2025»: Україна – на почесному третьому місці

Збірна України тріумфально завершила виступи на «Іграх непокорених-2025» у канадських Ванкувері та Вістлері. Наші учасники… Read More

18-02-2025 в 19:30
  • Новини

Балтські волейболістки вибороли Кубок України

Спортивний клуб «Балта» вперше в історії спортивного клубу виборов Кубок України з волейболу. У фінальному… Read More

18-02-2025 в 17:57