Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Статті

Простий рецепт «Дівочого» пирога: готується з того, що є вдома (відео)

Албанці, як і представники інших народів Нижнього Придунав'я, переживали різні часи. Були й ситі роки,… Read More

04-07-2025 в 16:15
  • Новини

У Вилковому озброєні особи зірвали громадські слухання: екологи заявляють про напад (ОНОВЛЕНО)

У місті Вилкове Ізмаїльського району під час громадських слухань зі стратегічної екологічної оцінки сталося надзвичайне… Read More

04-07-2025 в 15:29
  • Статті

Оренда чи розстрочка: що вибрати в Одесі

Вибір між орендою та розстрочкою житла — поширене питання серед тих, хто прагне жити в… Read More

04-07-2025 в 15:17
  • Новини

У трьох балах від рекорду і профтех ламає стереотипи – підсумки національного мультитесту-2025 на Одещині

В Одеській області підбили підсумки Національного мультитесту-2025. Пишатися є чим: 190 учасників набрали 200 балів… Read More

04-07-2025 в 14:34
  • Новини

Одеська область: ще два пам’ятники Пушкіну готують до знесення

Міністерство культури готує наказ про виведення з обліку пам'ятників Пушкіну на території Одеської області. Це… Read More

04-07-2025 в 13:32
  • Новини партнерів

Чому ваш iOS-додаток не утримує користувачів: помилки UX і як їх уникнути

Багато розробників стикаються із ситуацією, коли після релізу iOS-програми починається стрімкий відтік користувачів. Часто причина… Read More

04-07-2025 в 13:01