Реклама / Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Новини

В Одесі чути стрілянину та вибухи – місто атакують ворожі дрони

Увечері четверга, 20 листопада 2025 року, в Одесі знову неспокійно: близько 23:00 тишу знову прорізав… Read More

20-11-2025 в 23:32
  • Статті

Пістолет для піскоструминного апарату: як вибрати пристрій для ефективної роботи

Сучасні технології пропонують багато варіантів очищення поверхонь від різноманітних забруднень. Але найефективніший і універсальний спосіб… Read More

20-11-2025 в 23:23
  • Новини

Трирічний хлопчик випав з вікна сьомого поверху багатоповерхівки в Одесі

В Одесі, у Київському районі, стався нещасний випадок: трирічний хлопчик випав з вікна квартири, розташованої… Read More

20-11-2025 в 22:37
  • Новини

Графіки відключення світла в Одесі на 21 листопада

Стабілізаційні відключення електроенергії, введені по всій країні після чергової масованої атаки росіян на енергооб'єкти, триватимуть… Read More

20-11-2025 в 21:11
  • Новини

Чи буде завтра дощ: прогноз погоди в Одесі на п’ятницю, 21 листопада

У п'ятницю, 21 листопада 2025 року, в Одесі та області синоптики оприлюднили оновлений прогноз погоди.… Read More

20-11-2025 в 20:33
  • Статті

На валер’янку, мрію та котиків: одеська економіка чайових (фоторепортаж)

В одеських маленьких кав’ярнях життя кипить не лише у турці і кавомашинах, а й у… Read More

20-11-2025 в 19:58