Новини партнерів

Соціальні мережі: джерело лідів, з яким потрібно працювати

Соціальні мережі справді можуть принести вам багато лідів. Проблема лише в ефективній конвертації ліда у реального покупця. І в цьому питанні дуже важлива якість комунікації, а також швидкість відповіді та сервіс, який пропонує компанія чи інтернет-магазин.

Щоб підвищити якість спілкування та швидкість реакції, а відповідно, і шанси на високу конверсію, можна використовувати CRM для соціальних мереж. Це комплексне рішення, яке переносить всю комунікацію з потенційною та реальною аудиторією в одне робоче вікно.

На додаток до всіх існуючих соцмереж ви зможете підключити сюди месенджери, email, чати з сайтів і навіть IP-телефонію. В результаті бізнес отримує повноцінний центр комунікації з клієнтами, оптимізацію 2-3 години робочого часу на кожного менеджера та прокачаний рівень сервісу. Варто спробувати, чи не так?

Не пропускайте жодного гарячого клієнта

CRM для соціальних мереж об’єднує усі канали зв’язку в одному робочому кабінеті. Ви можете підключити сюди:

  • Instagram;
  • Telegram;
  • Facebook;
  • Viber.

А найголовніше — щоб листуватися з покупцями, більше не потрібно окремо заходити в кожну програму. Спілкуйтеся з клієнтами, оформлюйте записи на послуги або замовлення продукції з одного робочого кабінету CRM. Як тільки потенційний клієнт відреагує на вашу рекламу чи промо, ви відразу побачите непрочитане повідомлення в системі. Чим більш сучасну CRM-систему ви виберете, тим більше можливостей перед вами відкриється. Так, наприклад, KeyCRM — одна з небагатьох на ринку, яка має офіційний вбудований модуль Instagram. Тобто ви зможете бачити не тільки повідомлення з директора, а й коментарі до постів, реакції та коментарі на сторіс, згадки вашого бренду.

Як аналізувати ефективність комунікації та лідогенерації через соцмережі

Впоратися з цим завданням допоможе модуль аналітики. У KeyCRM він вбудований за замовчуванням і працює як годинник. Усі заявки фіксуються в аналітиці, наприкінці тижня або місяця ви зможете відстежити загальну кількість запитів на кожного менеджера, швидкість відповіді, кількість успішних угод і т.д.

Це чудовий інструмент, який дозволить бути в курсі поточної ситуації, швидко знаходити слабкі зони та вчасно коригувати стратегію ефективних продажів. Користуйтеся – і нехай соцмережі приносять вам якнайбільше клієнтів!

Share

Recent Posts

  • Новини партнерів

Дзеркало з LED підсвіткою у ванній: тренди 2025 року

Сучасна ванна - це не тільки місце для гігієнічних процедур, а повноцінна зона комфорту, де… Read More

21-08-2025 в 13:04
  • Новини

Прокуратура Одеси припинила забудову в історичному центрі

В Одесі прокуратура виявила два факти самовільного захоплення та забудови одеситами земельних ділянок комунальної власності,… Read More

21-08-2025 в 12:31
  • Новини

Шість одеських пам’яток увійдуть до нової програми збереження культурної спадщини

Одеська міська рада готує до затвердження нову програму збереження культурної спадщини на 2025–2028 роки, адаптовану… Read More

21-08-2025 в 11:28
  • Новини

Війна, день 1275: гучна ніч в Україні – ворог бив ракетами і дронами

Протягом ночі та ранку 21 серпня російські війська завдали чергового масованого удару по Україні, застосувавши… Read More

21-08-2025 в 10:23
  • Новини

Частина Одеси залишилася без світла – адреси відключень 21 серпня

У четвер, 21 серпня 2025 року, через планові роботи енергетиків частина Одеси до вечора залишиться… Read More

21-08-2025 в 09:31
  • Новини

В Одеській області старшокласників забезпечать безкоштовними обідами

Одеська область, яка отримала статус прифронтової території, розширює програму безкоштовного харчування для школярів. З 1… Read More

21-08-2025 в 08:17