Головна проблема, з якою стикаються міжнародні вантажоперевезення, — це відмінність існуючих правил, що пов'язано з особливостями місцевого законодавства. Чи то справа Євросоюз, куди Україна так прагне — там логісти можуть, як то кажуть, відвести душу: усі норми та вимоги уніфіковані.
Тому достатньо вивчити їх та застосовувати по всьому маршруту, якщо, звичайно, він повністю пролягає територіями країн-членів співдружності. Зовсім інша справа — перевезення між країнами з законодавчими актами, що відрізняються, та ще й через транзитні держави, якщо йдеться про наземні види транспорту.
Навіть, здавалося б, така звичайна в наш час доставка вантажів з Китаю може піднести замовнику та логістам сюрпризи. Наприклад, сьогодні в Україні з міркувань безпеки заборонено перельоти цивільної авіації — це стосується як перевезення пасажирів, так і вантажів. Тому авіадоставку доводиться робити через аеропорти країн ЄС. Тому важливо знати та дотримуватися європейських, китайських та українських правил, що додає турбот міжнародним логістам.
Міжнародні логісти зобов’язані враховувати цілий комплекс факторів, що впливають на організацію перевезень вантажів. При цьому важливо забезпечити відповідність процесу доставки вантажу:
Насправді важко визначити, на якому етапі і в чому конкретно може виникнути проблема. Скажімо, територією країн Євросоюзу заборонено транспортування продуктів харчування, якщо вони не перебувають у герметичній упаковці. А ось у Китаї подібних обмежень немає. Тепер уявіть ситуацію: ви замовили оптову партію такого виду товарів та доставили їх з Китаю до аеропорту ЄС, наприклад, до польського Жешува. І що ж далі? Тож недарма досвідчені бізнесмени, які ведуть справи із закордонними постачальниками, користуються послугами досвідчених та перевірених міжнародних логістів. Вони ж «собаку з’їли» на таких нюансах!
У кожній країні існує свій звід нормативних вимог та регулятивних актів, що належать до вантажоперевезень. У тому ж Євросоюзі, хоча правила уніфіковані для всіх держав-членів, їх вивчення є дуже непростим завданням — доведеться проштудувати талмуд документів. Здебільшого вимоги стосуються чотирьох ключових тематик:
Важливо звернути увагу (що роблять досвідчені міжнародні логісти) на обмеження певних видів транспортних засобів, які вводять як тимчасово, і на постійній основі. Наприклад, в Україні зараз через війну не можна перевозити вантажі авіатранспортом, а в деяких містах у період літньої спеки вдень заборонено в’їзд великогабаритного автотранспорту. Втім, такі обмеження періодично вводять у деяких країнах. Також слід з’ясувати відмінності у правилах оформлення документів – процедура може суттєво відрізнятись у різних державах.
*на правах реклами
Батько підлітка, який зник під час купання в Чорноморську, оголосив голодування біля міського відділу поліції.… Read More
В ніч на 18 серпня в результаті атаки російських дронів-«шахедів» істотно постраждала нафтобаза компанії SOCAR… Read More
18 серпня на трасі Одеса – Рені, в Білгород-Дністровському районі, сталася ДТП за участю вантажівки… Read More
Це питання активно обговорюється одеситами у соціальних мережах. Нові, сучасні трамваї полюбилися містянам та гостям… Read More
Косметологи та дерматологи радять використовувати для догляду за тілом та обличчям якісну косметику та обходити… Read More
В Одесі триває робота над створенням Меморіалу загиблим воїнам. На даному етапі влада аналізує пропозиції… Read More