Плануючи запуск інтернет-магазину, важливо продумати його дизайн, стратегію просування та структуру. Йдеться не лише про каталог та сторінки товарів. Є кілька додаткових, але дуже важливих сторінок, яким варто приділити увагу.
Отже, якщо ви плануєте створити інтернет-магазин, обов’язково і дуже уважно прочитайте цю статтю.
Сервісними називають сторінки інтернет-магазину, які містять важливу для потенційних покупців інформацію: умови оплати, доставки, контакти тощо. Вони вирішують одразу кілька важливих задач:
Її іноді плутають з головню сторінкою інтернет-магазину. Однак це помилково. На сторінці “Про нас” важливо дати інформацію:
При цьому текст має бути лаконічним. Ніхто не захоче читати величезну статтю.
Якщо ви все зробите правильно, сторінка не тільки генеруватиме трафік, але і допоможе перетворювати відвідувачів на покупців.
Для інтернет-магазину блог, розділ з оглядами товарів та корисними статтями, може стати одним з основних джерел трафіку. Він допоможе привести на сторінки вашого інтернет-магазину тих людей, хто ще не прийняв рішення про покупку, але може стати клієнтом в майбутньому.
Залишаючи магазин без блогу, ви звужуєте його охоплення та аудиторію, робите його майже непомітним для людей, які ще вагаються і не вирішили, у кого саме вони хочуть придбати певний товар.
Створивши блог на сайті, ви зможете конвертувати трафік з нього в замовлення інтернет-магазину. Хоча варто враховувати, що це відбудеться не одразу.
Більшість відвідувачів шукає інформацію про доставку перед тим, як зробити замовлення чи одразу після. Тому має сенс надати цю інформацію в лаконічному і зрозумілому форматі.
Вкажіть, з якими службами доставки працює ваш інтернет-магазин, коли відбуваються відправки і інші деталі, що будуть важливі для клієнтів.
Якщо у компанії є точки з яких клієнти можуть забрати замовлення самостійно, обов’язково вкажіть їх адреси. Для зручності можна додати мапу.
Якщо у магазина є різні зони доставки, умови роботи з якими відрізняються, це теж важливо вказати. Завдяки цьому потенційні клієнти одразу розумітимуть, скільки коштуватиме доставка і скільки чекати товар.
Тут перерахуйте всі доступні варіанти оплати та їх умови. Якщо ваш інтернет-магазин працює з оптовими покупцями, детально і зрозуміло опишіть умови співробітництва. Тут може бути вказана мінімальна сума замовлення, реквізити для оплати оптових замовлень тощо.
У будь-якого магазина виникають ситуації, коли покупці захочуть повернути товар. Це може бути через виробничий дефект або неправильно підібраний розмір. Тому варто прописати умови повернення.
Це убереже вас від непорозумінь та суперечок з покупцями, захистить від багатьох репутаційних ризиків.
Така сторінка буде актуальна для бізнесів, що продають складні товари, які потребують технічної підтримки, та надають послуги.
Основна задача цієї сторінки в тому, щоб одразу дати відповідь на типові питання, що виникають у відвідувачів інтернет-магазину. Це розвантажує менеджерів, службу підтримки та покращує клієнтський сервіс.
Важливий момент. Питання для цієї сторінки треба брати з реального досвіду та розуміння потреб та складнощів, які виникають у клієнтів. А це означає, що інформацію на сторінці з частими питаннями можна і варто оновлювати та доповнювати.
Обов’язково розмістіть інформацію про всі способи зв’язку з вами на окремій сторінці.
Сторінки, які ми розібрали, дуже важливі для комунікації з клієнтами, побудови та підтримання позитивної репутації. Платформа Shop-Express дозволяє швидко зібрати всі ці сторінки для вашого інтернет-магазину, оформивши їх у фірмовому стилі.
На узвозі Віталія Блажка стартує будівництво нової дренажної системи. У зв'язку з цим з 23… Read More
Ми живемо в час історичних подій. 10 років Революції Гідності, 20 років Помаранчевої революції, роковини… Read More
До керівництва підприємства звернулися співробітники обласної станції переливання крові з проханням здати кров для потреб… Read More
Новорічний настрій уже стукає у двері, а разом із ним — фантастичні подарунки від VARUS!… Read More
В Одеській області два співробітники районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки продавали військовозобов'язаним відстрочки. Read More
У Південному попрощалися одразу з двома загиблими воїнами - солдатом Марковським Ігорем Григоровичем і бойовим… Read More