Сьогодні середній вік автомобілів на дорогах перевищує 10 років. Водії довго користуються своїми транспортними засобами, а це відкриває величезні можливості для підприємств щодо їх ремонту.
Відкриття автомайстерні потребує серйозного попереднього планування – необхідно переконатися, що майбутній бізнес буде відповідати всім вимогам до роботи на законних підставах. А на стадії практичного втілення ідеї важливо підібрати спеціалізоване програмне забезпечення, на основі якого функціонуватимуть усі робочі процеси – CRM для СТО.
Кожен успішний автосервіс починається з добре продуманого бізнес-плану, який систематизує накопичені ідеї та визначає можливість відкриття нового підприємства.
У бізнес-плані автомайстерні або СТО повинні бути такі основні розділи:
ТОВ є найбільш підходящим вибором для автосервісу, оскільки воно втілює переваги всіх інших типів підприємств.
Назва та логотип часто є першим, що люди дізнаються про бізнес. Ці елементи можуть виділити компанію серед конкурентів та завоювати початкову довіру потенційних клієнтів. Елегантний логотип додасть автомайстерні професійного іміджу, тому інвестиції в його створення окупляться з лишком. Назва компанії повинна бути релевантною і описувати послуги, а не збивати своєю невизначеністю з пантелику потенційних клієнтів. Слід перевірити бізнес-реєстри та доменні імена веб-сайтів, щоб переконатися, що потрібне ім’я доступне.
Алгоритм після реєстрації комерційного підприємства наступний:
Також необхідно провести страхування цивільної відповідальності покриття витрат у разі ненавмисного пошкодження автомобіля клієнта та страхування компенсації працівникам у разі отримання ними виробничої травми.
Спеціалізовану програму для СТО варто купувати в профільних організаціях, наприклад у розробників компанії “Апоінтер”. Простий інтерфейс, повний набір функцій, адаптованих під конкретний бізнес, заощадить чимало часу і спростить роботу автомайстерні на всіх робочих етапах:
Коли роботу СТО буде налагоджено, слід подбати про згадку про бізнес в Інтернеті. Облікові записи в соціальних мережах можуть містити додаткову інформацію про автосервіс і створювати рекламні повідомлення, допомагати вибудовувати відносини з постійними та потенційними клієнтами. Додатковому розширенню бізнесу сприяє також становлення партнерських відносин з іншими компаніями та маркетинг електронною поштою.
Руслан Тимченко пішов серед перших захищати Україну добровольцем. Спочатку потрапив на Миколаївський напрямок, потім –… Read More
Викладачі проводять лекції в бомбосховищах, студенти навчаються з окопів, але конкурси та престиж вишу зростають,… Read More
На узвозі Віталія Блажка стартує будівництво нової дренажної системи. У зв'язку з цим з 23… Read More
Ми живемо в час історичних подій. 10 років Революції Гідності, 20 років Помаранчевої революції, роковини… Read More
До керівництва підприємства звернулися співробітники обласної станції переливання крові з проханням здати кров для потреб… Read More
Новорічний настрій уже стукає у двері, а разом із ним — фантастичні подарунки від VARUS!… Read More