Кожен з нас користується послугами Інтернет зв’язку, тому важливо знати, якими нормами чинного законодавства регулюється діяльність операторів, та як бути у випадку, якщо послуги надаються неякісно, з порушенням стандартів, передбачених законодавством.
Відповідно до п.14 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2005р. № 720 (надалі – Правила), надання послуг здійснюється у разі:
1) укладення договору відповідно до основних вимог, встановлених НКРЗІ;
2) їх оплати споживачем.
Надання програмної послуги абонентові здійснюється на підставі угоди, укладеної між абонентом і провайдером такої послуги відповідно до Закону України “Про телебачення і радіомовлення” та інших нормативно-правових актів.
Уважно читайте договор перед укладанням!
Не поспішайте погоджуватися з усім, що пропонують оператори послуг, оскаржуйте пункти де вказано невигідні для Вас умови, як споживача послуг.
Для цього Ви можете скласти як протокол розбіжностей, так і безпосередньо не погодитися з існуючою редакцією договору, написавши відповідного листа керівництву компанії. Це стосується як юридичних осіб, які бажають отримати послуги, так і фізичних осіб.
На що звертати увагу в договорі:
У відповідності із ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Споживач має право відповідно до законодавства подавати операторові, провайдерові звернення (заяви, скарги, пропозиції) щодо надання та отримання послуг.
У зверненні споживача щодо ненадання чи неналежного надання послуг зазначаються дата, час, умови, за яких споживач намагався отримати послугу, результат її отримання, номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання або адреса пункту колективного користування чи таксофона, з якого замовлялася послуга, номер кінцевого обладнання або адреса пункту колективного користування, що викликався, тощо.
Звернення можуть бути подані в усній формі, у тому числі з використанням телефону, а також шляхом надсилання електронного повідомлення (за наявності такої форми приймання звернень в оператора, провайдера).
Оператор, провайдер не має права ускладнювати порядок подання споживачем звернення.
Оператор, провайдер зобов’язаний проводити прийом споживачів з питань надання послуг та доводити до їх відома інформацію про час та місце такого прийому.
В порушення умов договору, наприклад, відбувається часте переривання зв’язку, Інтернет дуже часто не відповідає швидкості вибраного тарифу, доступ до мережі Інтернет зникає, і оператор жодних дій для поновлення зв’язку не робить.
Що робити в таких випадках:
Якщо Ви вирішили розірвати договір, Вам необхідно прийти до сервісного центру Вашого провайдера, заявою про розірвання договору та надати паспорт для ідентифікації особи.
Як вбачається із змісту ч.1. ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Ви можете розірвати договір, надавши паспорт і написавши заяву до того оператора, з ким укладено договір. При цьому, рахунки повинні бути звірені і повністю або відшкодовані Вам або Ви повинні сплатити борг, якщо він є.
Небо над Одещиною боронять не лише військові. Власний рахунок знищених ворожих повітряних цілей ведуть і… Read More
Цього недільного дня, 6 липня 2025 року, Україна відзначає День Військово-морських сил – свято, присвячене… Read More
Скорботна звістка прийшла до Арцизької громади Одеської області: на війні у бою за свободу та… Read More
Поліція спільно із співробітниками Служби безпеки України затримали в Одесі чоловіка, який заклав вибухівку під… Read More
Доброго ранку, любі друзі! Неділя — ідеальний день для відпочинку й сміху. Зустрічайте нашу нову… Read More
Сьогодні, 6 липня, рівень сонячної активності залишається в межах норми, значних геомагнітних збурень не прогнозується. Read More