Реклама / Новости партнеров

Причины выхода из строя подшипников

Какие основные причины выхода подшипников из строя и как продлить их срок службы?

Підшипники — основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новости

Трагическое утро в одесской «Жемчужине»: из окна выпал мужчина

Не с кофе началось утро среды, 3 декабря 2025 года, в одесском ЖК «36-я жемчужина»,… Read More

03-12-2025 в 08:27
  • Новости

В бою на Херсонщине погиб матрос из Белгорода-Днестровского Георгий Орлов

Белгород-Днестровская громада Одесской области прощается с земляком – в бою за Украины на Херсонщине погиб… Read More

03-12-2025 в 07:58
  • Новости

Спа-зоны на Ланжероне: как отель в Одессе «зарабатывал» на самострое

Нацполиция раскрыла схему, из-за которой громада Одессы недополучила миллионы: часть набережной «Ланжерона» использовали бесплатно и… Read More

03-12-2025 в 07:10
  • Новости

В Одессе начнут восстановление детской поликлиники после удара

Город снова объявил тендер на капитальный ремонт детской поликлиники №6, пострадавшей от российской атаки в… Read More

03-12-2025 в 06:41
  • Новости

Одесский юмор: как Путин отрезал Украину от Черного моря

Доброе утро, друзья! Давайте начнем день с улыбки и легкого юмора от «Одесской жизни». На… Read More

03-12-2025 в 06:11
  • Новости

Магнитная буря уровня G1 накроет Землю 3 декабря: прогноз и возможные последствия

3 декабря ожидается магнитная буря уровня G1, вызванная мощной солнечной вспышкой X1.9. Как это отразится… Read More

03-12-2025 в 05:41