Новости партнеров

Причины выхода из строя подшипников

Какие основные причины выхода подшипников из строя и как продлить их срок службы?

Підшипники — основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новости

Часть Одессы осталась без света – адреса отключений 15 августа

В пятницу, 15 августа 2025 года, из-за плановых работ энергетиков часть Одессы до вечера останется… Read More

15-08-2025 в 09:32
  • Новости

Труханов прокомментировал скандал с фиктивным бронированием его подчиненными

Лидер Одессы Геннадий Труханов выразил свое возмущение ситуацией, когда людей фиктивно брали на работу в… Read More

15-08-2025 в 08:31
  • Новости

Температура воды в Одессе 15 августа: как проходит пляжный сезон

15 августа Одесса продолжает баловать солнцем и теплым морем - сегодня ещё один безоблачный день… Read More

15-08-2025 в 07:27
  • Статьи

Цены на одесском Привозе в разгар августа: «Смотри, яйца подешевели!» (фото)

Привоз в разгар августа. Кто-то – о жаре, кто-то – о ценах. Люди неспешно проходят… Read More

15-08-2025 в 07:11
  • Новости

В селе под Одессой отказались убирать советский памятник: в чем причина

В селе Усатово под Одессой местный сельский совет отказался демонтировать памятник «Борцам за власть советов»,… Read More

15-08-2025 в 06:43
  • Новости

Одесский юмор: как Трамп Аляску искал

Всем привет и с долгожданной пятницей! Начните этот день с чашки бодрящего кофе и в… Read More

15-08-2025 в 06:12