Новости партнеров

Причины выхода из строя подшипников

Какие основные причины выхода подшипников из строя и как продлить их срок службы?

Підшипники — основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новости партнеров

Как выбрать идеальный бассейн для дома в Одессе: важные нюансы и советы

Одесса – это регион с мягким климатом, теплым летом и возможностью наслаждаться водными процедурами на… Read More

03-02-2025 в 17:29
  • Статьи

«Теперь будешь главой — вот тебе повозка и лошадь»: история женщины, которая 25 лет руководила селом

Эта женщина в бывшем Тарутинском районе известна многим. Мария Леонтьевна Гаврилюк двадцать пять лет проработала… Read More

03-02-2025 в 16:10
  • Новости

В Килийской громаде узнали о судьбе земляка, который пропал без вести

Очередное страшное известие с фронта поступило в Килийскую громаду. Стало известно о гибели жителя села… Read More

03-02-2025 в 15:27
  • Новости

Одесса попала в 20-ку самых опасных городов Европы

По версии обновленного рейтинга Numbeo, Одесса вместе с Лондоном, Парижем, Ницей и другими городами попала… Read More

03-02-2025 в 14:28
  • Новости

В Одесской области переименовали остров, леса и балки

В рамках процессов декоммунизации и деколонизации Одесская область продолжает отказываться от советского и имперского наследия,… Read More

03-02-2025 в 13:32
  • Новости

Воздушные силы прокомментировали слухи, что удар по центру Одессы можно было предотвратить

Перед вечерним ракетным обстрелом Одессы 31 января 2025 года российский разведывательный беспилотник «Орлан» не летал… Read More

03-02-2025 в 12:31