Новости партнеров

Причины выхода из строя подшипников

Какие основные причины выхода подшипников из строя и как продлить их срок службы?

Підшипники — основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новости

Погода в Одессе: что прогнозируют синоптики на пятницу, 17 октября

В пятницу, 17 октября 2025 года, в Одессе и области синоптики обнародовали обновленный прогноз погоды.… Read More

16-10-2025 в 22:31
  • Новости

Украинская боевая система DELTA впечатлила участников учений НАТО «REPMUS 2025»

Система управления действиями украинских войск (сил) на поле боя становится всё более технологичной. Это подтверждается,… Read More

16-10-2025 в 21:19
  • Новости

Труханову готовят новое подозрение: государственную измену отложили

Экс-мэру Одессы Геннадию Труханову готовят объявить подозрение в сфере хозяйственной деятельности, временно отложив квалификацию по… Read More

16-10-2025 в 20:41
  • Новости

«Мои планы – безопасность»: глава Одесской ГВА рассказал, намерен ли сносить памятник Пушкину

Новоназначенный глава недавно созданной Одесской городской военной администрации Сергей Лысак, официальное представление которого состоялось в… Read More

16-10-2025 в 20:21
  • Новости

Экстренные отключения света в Одессе и области: как действуют графики

Во многих регионах страны примерно в 19:00 16 октября 2025 года по команде «Укрэнерго» введены… Read More

16-10-2025 в 20:01
  • Статьи

Кто такой Сергей Лысак и чего ждать одесситам?

Распоряжение президента Украины о назначении с 15 октября 2025 года главы Днепропетровской областной военной администрации… Read More

16-10-2025 в 18:31