Новости партнеров

Причины выхода из строя подшипников

Какие основные причины выхода подшипников из строя и как продлить их срок службы?

Підшипники — основний робочий елемент механізмів і технологічних вузлів з валом, що обертається. За ідеальної технології виготовлення та експлуатаційних умов вони можуть успішно працювати протягом багатьох років, проте на практиці досягти таких ідеальних умов у більшості випадків не виходить. 

Основні причини передчасного виходу підшипників з ладу

Основними причинами виходу підшипників з ладу є:

  1. неправильний монтаж, який може призвести до утворення вм’ятин та інших механічних пошкоджень тіл кочення;
  2. механічні пошкодження корпусу підшипника, які можуть призвести до прокручування або заклинювання з формування характерних слідів на зовнішній поверхні корпусу;
  3. попадання у внутрішній простір підшипника бруду та пилу з формуванням матового покриття каналів кочення та невеликих вм’ятин;
  4. недостатній рівень мастила або використання неправильної марки мастила, сильне навантаження або неправильний монтаж, які можуть призвести до перегріву підшипника – на поверхні корпусу може сформуватися характерний чорно-блакитний наліт;
  5. сильний перегрів підшипника, який призводить до зменшення рівня конструкційної міцності корпусу та тіл кочення;
  6. перевантаження підшипника, що призводить до втоми металу;
  7. перевищення експлуатаційного терміну служби підшипника, що призводить до формування внутрішніх пошкоджень, збільшенням температури, рівня шуму та вібрації у процесі роботи.

Основні правила роботи з підшипниками

Для того, щоб підшипник прослужив максимально довго, необхідно дотримуватися кількох простих правил:

  • діставати підшипник із заводського пакування рекомендується тільки безпосередньо перед його встановленням;
  • перед встановленням для дотримання чистоти місце монтажу та підшипник необхідно закривати від бруду та пилу парафінованим папером або чистою сухою тканиною без ворсу;
  • не встановлювати підшипник у безпосередній близькості від сильних джерел пилу чи бруду;
  • не піддавати підшипник сильним механічним навантаженням;
  • у разі пошкодження підшипника необхідно спочатку усунути причину пошкоджень, а потім міняти підшипник на новий;
  • заміну підшипника необхідно проводити лише на моделі з правильним маркуванням;
  • правильно вибирати мастильні матеріали для підшипника та дотримуватись регулярного режиму змащування;
  • регулярно проводити обстеження та діагностику підшипників.
Share

Recent Posts

  • Новости

В Бессарабской громаде дети и взрослые собирали «Пасхальную корзину для защитника»

В детском садике «Тополёк» при Бессарабском лицее прошла «Неделя добрых дел в поддержку ВСУ». Эту… Read More

19-04-2025 в 10:31
  • Новости

Ракетный обстрел Одесской области: прокуратура начала расследование

Прокуратура Одесской области начала расследование по результатам ракетных ударов по гражданской инфраструктуре Одесской области вечером… Read More

19-04-2025 в 09:56
  • Новости

Одессит стал рекордсменом по количеству штрафов от ТЦК

В Приморском районе Одессы ТЦК открыл сразу семь производств против одного мужчины. Такой случай стал… Read More

19-04-2025 в 08:33
  • Новости

В Одессе планируют переделать мемориал на 10 апреля: что изменится

Обновленный дизайн мемориала на площади 10 апреля презентовали одесситам. Речь идет об обновлении элементов монумента… Read More

19-04-2025 в 07:32
  • Positive News

Одесский юмор: суши на пробу и кактусы с глазами

Поздравляем с субботой, друзья! Время отдохнуть и посмеяться от души! Мы подготовили для вас подборку… Read More

19-04-2025 в 06:11
  • Новости

Магнитные бури и головные боли: проверьте прогноз на 19 апреля

В субботу, 19 апреля, существенных магнитных бурь на Земле не ожидается. Read More

19-04-2025 в 05:42