Новини

Близько 60% одеситів надають перевагу маршруткам: у чому причина

Кількість пасажирів  КП «Одесміськелектротранс» знижується. Натомість близько 60% одеситів, які користуються громадським транспортом, надають перевагу маршруткам. Чому так відбувається? 

Ключові моменти: 

  • Одесити обирають маршрутні автобуси через збільшені інтервали руху.
  • За два роки випуск трамваїв зменшився майже удвічі.
  • КП «Одесміськелектротранс» має 46 нових тролейбусів БКМ, закуплених за кредитні кошти ЄБРР.

Основна причина — зниження якості послуг

За словами колишнього заступника міського голови Одеси Дмитра Жемана, у місті відбувається повернення до часів, коли електротранспорт вважався менш престижним варіантом пересування. Проте основна причина — це зниження якості послуг, зокрема збільшення інтервалів руху трамваїв і тролейбусів.

“Люди просто не хочуть довго чекати трамваї і тролейбуси і обирають маршрутки, які менш зручні, але частіше ходять”, – написав у мережі Фейсбук Дмитро Жеман.

Варто зазначити, що так було не завжди, адже у 2018-2019 роках кількість пасажирів електротранспорту вперше перевищила 50%. Далі цей показник лише зростав. Крім цього, завдяки оновленню парку, оптимізації маршрутів, впровадженню GPS-моніторингу та безготівковому розрахунку частка електротранспорту на ринку міських перевезень зростала. Але станом на 2025 рік, близько 60% жителів Одеси обирають маршрутки, які не такі комфортні, проте курсують частіше.

Тролейбусів і трамваїв на маршрутах стало менше

Дмитро Жеман стверджує, що причиною збільшення інтервалу руху стало зниження показників випуску рухомого складу на маршрути. Адже щоденний випуск трамваїв за два роки впав з 180-181 до 80-85 одиниць, а тролейбусів — з 91 до 56-58.

До прикладу, згідно з даними мобільного додатка «Громадський транспорт Одеси», на найпопулярніших трамвайних маршрутах №5 і №10 сьогодні не буває більш як 5-6 вагонів, а для нормального функціонування потрібно не менше 9-10.

До слова, 46 тролейбусів БКМ, закуплено на кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Крім цього, КП «Одесміськелектротранс» має 10 нових тролейбусів «Богдан».

До теми: Чи зникнуть в Одесі маршрутки: проблеми та перспективи громадського транспорту

 

Share
Вікторія Войтова

Вікторія Войтова – автор видання "Одеське життя" “Працює над словом" з 2007 року. Працювала журналістом, копірайтером, редактором у різних онлайн-виданнях. Пристрасть – створювати контент, що не тільки інформує, а й захоплює аудиторію. Закінчила МАУП за спеціальністю “Соціологія масових комунікацій та журналістика” та НУ “ОЮА”, “Консолідована інформація”.

Recent Posts

  • Новини

Білгород-Дністровський прощається з 32-річним захисником Артемом Середенком

У боях під Добропіллям загинув воїн з Білгород-Дністровського — Артем Середенко. Рідні, побратими та весь… Read More

18-11-2025 в 14:21
  • Новини

Суд над Борисовим: екс-військкому дозволили вільно пересуватися по області

Приморський суд Одеси дозволив колишньому обласному військовому комісару Євгену Борисову залишати місто і переміщатися по… Read More

18-11-2025 в 12:29
  • Новини

Під Одесою водійка на смерть збила пішохода і втекла

На трасі Київ–Одеса легковий автомобіль на смерть збив чоловіка, який переходив дорогу в недозволеному місці.… Read More

18-11-2025 в 11:28
  • Статті

Як реформа ЗСУ змінила сержантів: від «дідів» до лідерів на фронті

Російська агресія на Донбасі, згодом повномасштабне вторгнення у 2022 році, наявно продемонстрували - армія країни… Read More

18-11-2025 в 11:05
  • Новини

Пожежа на турецькому танкері під Ізмаїлом: що відомо про загрозу

Пожежа на турецькому танкері ORINDA, що спалахнула після атаки дронів під Ізмаїлом, повністю погашена. Влада… Read More

18-11-2025 в 10:29
  • Новини

Ніч масштабної атаки: понад сотня дронів і удари по Дніпру

В ніч на 18 листопада Росія знову провела масовану атаку по Україні: запустила балістичні ракети… Read More

18-11-2025 в 09:34