І тут не можна обійтися без допомоги професіоналів в інтернет-маркетингу, які допоможуть якісно просувати товари та послуги в інтернеті.
Що таке комплексний інтернет-маркетинг і навіщо він потрібен?
Будь-який проєкт, який передбачає отримання прибутку, обов’язково має бути представлений в інтернеті. Створення сайту та сторінок у соціальних мережах – це лише половина справи. Ці інформаційні ресурси необхідно також вигідно уявити, підкреслити унікальність товару та основні відмінності від конкурентів. Зробити це можна використовуючи комплексний інтернет-маркетинг, який має широкий інструментарій.
Комплексний інтернет-маркетинг дозволяє відразу задіяти всі канали комунікації з клієнтів і має серйозні переваги:
- Економія грошей та максимальна взаємодія з клієнтами. Вибір комплексного просування в інтернеті дозволить заощадити гроші, оскільки комплекс послуг коштує дешевше, ніж замовляти кожну з них окремо. При цьому просування одразу в кількох інформаційних ресурсах принесе значно більше користі, ніж, наприклад, тільки СЕО-оптимізація або просування сторінки в соціальних мережах. Завдяки комплексу послуг пропозиція побачить велику кількість потенційних клієнтів.
- Інтерактивність. Використання сучасних онлайн-інструментів дозволяє підтримувати зв’язок із клієнтами у форматі 24/7.
- Розвиток бізнесу. Завдяки якісному просуванню, бізнес в інтернеті не має географічних кордонів. Це дозволяє освоювати нові ринки та знаходити нових клієнтів за межами якоїсь однієї країни.
- Швидкість взаємодії та запуску рекламних кампаній. Налаштування просування в інтернеті не займе багато часу, якщо доручити справу професіоналам. При цьому результат буде видно вже за кілька годин. Також інтернет-маркетинг дозволяє своєчасно та швидко реагувати на якість рекламної кампанії. Якщо потрібно внести зміни, це робиться дуже швидко, і реклама починає працювати в тому руслі, в якому потрібно.
- Аналітика. Наявність інформації про комунікацію з клієнтами та їх персональні дані (вік, стать, інтереси) дозволяє оцінити якість спілкування та за необхідності внести корективи.
Які послуги входять до пакета комплексного інтернет-маркетингу?
У стандартний пакет послуг входять:
- Розробка стратегії та фірмового стилю. Це перше з чого розпочинають свою роботу над новим проєктом інтернет-маркетологи. Розробка фірмового стилю включає роботу над логотипом, шрифтами, колірною гамою, а також формою спілкування з клієнтами.
- Аналіз каналів комунікації. Виходячи із завдань, які ставить перед собою бізнес, маркетологи проводять аналіз основних каналів комунікації та обирають найбільш ефективні з них.
- SEO-оптимізація або пошукова оптимізація. SEO є комплексом послуг з просування сайту за ключовими запитами. Цей етап передбачає як роботу з контентом для сайту, так і технічною оптимізацією інтернет-майданчика (безпечне з’єднання, швидкість завантаження сторінки тощо).
- SMM-маркетинг або просування в соціальних мережах. Завдяки SMM товари та послуги можна успішно продавати у соціальних мережах. Просування в соцмережах — це публікація цікавого контенту, розробка конкурсів та різноманітних заходів, які сприятимуть збільшенню продажу.
- Таргет у соціальних мережах. Таргетована реклама дозволяє за допомогою певних інструментів просувати товари або послуги не просто користувачам інтернету, а саме цільовій аудиторії, оскільки реклама налаштовується з урахуванням демографічних, географічних, поведінкових характеристик аудиторії.
- Контекстна реклама. Цей вид реклами побудований на демонстрації користувачам інформації, яка базується на їх інтернет-запитах, а також на вмісті сторінок, які вони переглядають.
- Мобільний маркетинг. Більшість користувачів роблять покупки в інтернеті за допомогою смартфонів. Тому для успішного просування бізнесу без мобільного маркетингу просто не обійтись.
- Email-маркетинг. Він включає відправку комерційних пропозицій певній групі людей електронною поштою.
- Розробка сайту під ключ. Всі нюанси щодо створення сайту та його наповнення обумовлюються із замовником в індивідуальному порядку.
*на правах реклами