Порти Великої Одеси переробляють лише третину обсягів вантажів, які йшли до широкомасштабної війни. Тому важливу місію виконують порти Дунаю. Але південний регіон Одещини не був готовий до цього: на автошляхах Придунав'я ось уже більше року спостерігається транспортний колапс.
На під’їздах до Ізмаїла, Кілії, Рені, до поромної переправи через Дунай Орлівка — Ісакча фури з вантажами стоять у кілометрових чергах. Стоять переважно на узбіччях, які у багатьох місцях вже деформовані, продавлені. А це означає, що незабаром почне руйнуватися асфальтове покриття самої траси Е-87 міжнародного значення Одеса – Рені – Варна.
Більшість водіїв, які везуть вантажі в порти на Дунаї, позбавлені будь-яких благ цивілізації: їм ніде набрати води, а до вітру ходять просто в поле. Уздовж доріг – купи сміття, яке вітер розносить полями.
До цих проблем у місті Рені додалася ще одна: фури, які заїжджають на елеватор і в порт через його другу прохідну, розбили в’їзд у місто. Ця ділянка міської дороги, приблизно 700 метрів, не була розрахована на такий інтенсивний рух великовантажного транспорту.
На в’їзді в місто Рені часто створюються пробки: якщо якась фура робить маневр (повертає, заходить у порт або на стоянку), то без руху довгий час стоять, у тому числі та карети «швидкої допомоги».
Вихід із цієї ситуації є – облаштування ще одного залізничного переїзду на гілці, яка веде до порту.
Так, «Укрзалізниці» доведеться робити проект і будувати переїзд. Плюс до нього доведеться прокласти ділянку дороги приблизно 40 метрів. Витратно. Але це дозволить перенаправити вантажний транспорт, що прямує до порту, на іншу існуючу дорогу, а міську відремонтувати і на перспективу — розвантажити.
За словами голови Ренійської громади Ігоря Плехова, лист із пропозицією обладнати ще один залізничний переїзд відправлено керівництву «Укрзалізниці», але поки що реакції немає.
— Єдине, про що зараз йдеться, це про будівництво об’їзної дороги навколо села Орлівка – щоб великовантажний транспорт, який прямує на поромну переправу через Дунай, не створював аварійну обстановку в населеному пункті . Другий перспективний план, який обговорюється на рівні профільного міністерства – розширення автодороги вздовж порту Рені.
Хто і коли ремонтуватиме узбіччя, щоб запобігти руйнуванню траси міжнародного значення? Хто і коли збудує достатню кількість майданчиків для великовантажного транспорту? Ці питання залишаються без відповідей. Настав час звернути увагу відповідних держструктур на цю проблему.
Обурення водіїв з приводу відсутності елементарних побутових умов – теж голос кричущого в пустелі.
— Фірми, які перевалюють вантажі в порту Рені, мало цікавить, що довкола робиться, — констатує Ігор Плехов. – У портових операторів зараз одне завдання: «вичавити» все, що можна. Громада самостійно не в змозі вирішити проблеми. Вивіз сміття, наприклад, теж коштує грошей. Створити умови для водіїв, я вважаю, може лише приватний бізнес.
На сайті президента України опубліковано петицію, автор якої наполягає на необхідності капітального ремонту та очищення… Read More
Після смертельної зливи, що накрила Одесу 30 вересня, відомий екстремал і волонтер, нині бойовий медик… Read More
Доброго ранку, друзі! Новий тиждень — нові пригоди! Розпочинаємо його з добірки кумедних мемів і… Read More
6 жовтня на Землі очікується слабка магнітна буря, яка може позначитися на самопочутті метеозалежних людей. Read More
Ще декілька років тому типовий тімбілдінг асоціювався переважно з вечірками, банкетами, а, відповідно, ще й… Read More
За минулі п'ять діб у центральних і північних районах Одеської області зареєстровано від 1,5 до… Read More