За останні кілька років в Україні значно зросла кількість компаній, які в тому чи іншому вигляді пропонують клієнтам участь у програмах лояльності. Такі програми являють собою маркетингову тактику для заохочення постійних покупок товарів або послуг бренду. Головне їхнє завдання — зміцнення зв'язку між компанією та її клієнтами, збільшення частоти повторних покупок і залучення нових споживачів.
Елементи програм лояльності зазвичай включають накопичення бонусних балів за покупки, спеціальні знижки та акції для постійних клієнтів, клубне членство і рівневі системи для учасників. Ці програми мотивують клієнтів повертатися до компанії для нових покупок, що в кінцевому підсумку сприяє зростанню доходів і зміцненню клієнтської бази. Але наскільки вони дієві та чи можуть завдати шкоди бізнесу? Фахівці сервісу знижок і промокодів Emporium поділилися своєю думкою з цього приводу.
Для кращої наочності можна розглянути, як працює цей інструмент залучення аудиторії в деяких українських компаніях:
Для споживача такі програми — це насамперед можливість заощадити. Але вони також працюють і на психологічному рівні: винагорода за покупки стимулює повторне звернення, накопичені бали дають відчуття цінності, яку не хочеться втратити, статуси й бонуси спонукають прагнути до нових досягнень, а обмежені пропозиції підвищують їхню привабливість.
При цьому бізнесу дуже важливо ретельно опрацювати умови програми лояльності, щоб вона в підсумку не була збитковою. Відповідний розрахунок можна виконати за формулою L = C ÷ (A × F × M), де:
Для наочності можемо виконати нескладний розрахунок, взявши випадкові, але реалістичні цифри: 15 000 ÷ (550 × 8 × 0,30) = 11,36. Таким чином, щоб програма лояльності за цих значень була вигідною для бізнесу, її учасники мають здійснювати понад 11 покупок на рік. Для багатьох сфер бізнесу це цілком досяжні та реалістичні цифри.
Важливо пам’ятати, що програма лояльності — потужний маркетинговий інструмент. Однак він працює тільки тоді, коли кожна деталь програми продумана і функціонує як частина великого механізму. Тому головне правило під час розроблення та запуску програми лояльності — ретельно все продумувати та не поспішати.
*на правах реклами
На узвозі Віталія Блажка стартує будівництво нової дренажної системи. У зв'язку з цим з 23… Read More
Ми живемо в час історичних подій. 10 років Революції Гідності, 20 років Помаранчевої революції, роковини… Read More
До керівництва підприємства звернулися співробітники обласної станції переливання крові з проханням здати кров для потреб… Read More
Новорічний настрій уже стукає у двері, а разом із ним — фантастичні подарунки від VARUS!… Read More
В Одеській області два співробітники районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки продавали військовозобов'язаним відстрочки. Read More
У Південному попрощалися одразу з двома загиблими воїнами - солдатом Марковським Ігорем Григоровичем і бойовим… Read More