Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.
Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:
Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?
*на правах реклами
Завтра, в неділю, 27 жовтня 2024 року, в Одесі та Одеській області утримається мінлива хмарність… Read More
Експеримент із вирощування бавовнику в Одеській області вважають вдалим, і наступного, 2025-го, року культуру планують… Read More
Сьогодні, 26 жовтня, День народження відзначає американський політик і колишня перша леді США Гілларі Клінтон.… Read More
Орест Дворніков – відомий український лікар-рентгенолог із Одеси з дуже непростою долею. Йому довелося пройти… Read More
Суботній вечір, 26 жовтня 2024 року, видався в Одесі гучним: російські агресори вкотре атакували місто… Read More
Одеська область бере участь у проєкті з переоснащення шкільних їдалень і запровадження там нової системи… Read More