Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.
Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:
Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?
*на правах реклами
Після важкого поранення пішов у вічність військовий медик, хірург і доброволець Олександр Полякін з Одеської… Read More
Як відомо, одеські рятувальники часто приходять на допомогу не лише людям, а й братам нашим… Read More
Доброго ранку, любі друзі! Неділя — ідеальний день для відпочинку й сміху. Зустрічайте нашу нову… Read More
Вчені попереджають: 18 жовтня нас чекає магнітна буря середньої сили. Це може позначитися на самопочутті… Read More
Колишній чемпіон світу у трьох вагових категоріях, уродженець Білгорода-Дністровського Одеської області Василь Ломаченко продав свій… Read More
Голова Одеської ОВА Олег Кіпер публічно відреагував на звинувачення позбавленого українського громадянства екс-мера Одеси Геннадія… Read More