Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.
Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:
Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?
*на правах реклами
Один із 15 проєктів, передбачених міжурядовою угодою з Південною Кореєю, стосується будівництва сміттєспалювального заводу в… Read More
На одеському залізничному вокзалі з’явилася система доочищення води. Пасажири можуть безкоштовно набрати питну воду прямо… Read More
Доброго ранку, друзі! Вітаємо з суботою! Тиждень добігає кінця, і щоб він був легким та… Read More
Сьогодні, 12 липня, серйозних магнітних бур не прогнозується. Геомагнітне поле залишатиметься спокійним, а можливі коливання… Read More
У мікрорайоні житлового комплексу «Одіссей» в Одесі зафіксували чоловіка в костюмі Людини-Павука, який намагався залізти… Read More
10 липня над Чорним морем біля острова Зміїний можна було спостерігати незвичне астрономічне явище —… Read More