Новини партнерів

LED-екрани: що допоможе залучити нових клієнтів

Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.

У чому переваги LED-екранів?

Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:

  • LED-екрани можуть працювати цілодобово. Зображення ними добре видно як і денний, і у нічний час. Чого не можна сказати, скажімо, про рекламу на звичайних бігбордах чи сітілайтах, зображення на яких не видно у темний час доби.
  • Текст на LED-екранах можна побачити на відстані до 600 метрів.
  • Завдяки динамічному контенту, рекламодавець може розповісти майбутнім клієнтам набагато більше інформації про товар чи послугу. Бігборди зі статичною рекламою багато в чому програють у цьому питанні.
  • Рекламні LED-конструкції залежно від типу можуть працювати як усередині приміщення, так і зовні. Дізнатися більше про LED-екрани та вибрати відповідний варіант можна за посиланням: https://1-rk.com.ua/.

Яка повинна бути реклама на LED-екранах?

Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?

  1. Тривалість відео не повинна перевищувати 6 секунд, якщо повідомлення на LED-екрані розраховане для водіїв. Якщо екран розташований у пішохідній зоні – не більше 15 секунд, якщо в супермаркеті чи магазині – не більше 20 секунд.
  2. Рекламне звернення повинно мати лаконічну форму та сформовану думку. У аудиторії має виникати додаткових питань. Вся інформація повинна бути на екрані.
  3. Відеоряд не повинен містити багато цифр. Якщо потрібно вказати, наприклад, розмір знижки, краще зробити це один раз наприкінці відео. При цьому цифри мають бути великого розміру. Важливо також використовувати шрифт для читання. Не рекомендується використовувати химерні дизайнерські шрифти.
  4. Відеоролик має бути унікальним. Це допоможе привернути увагу аудиторії. Але водночас не варто перебирати із креативністю. Рекламне звернення має бути максимально зрозумілим для споживачів.

*на правах реклами

Share

Recent Posts

  • Новини

Після тяжкого поранення помер військовий медик Олександр Полякін із Одеської області

Після важкого поранення пішов у вічність військовий медик, хірург і доброволець Олександр Полякін з Одеської… Read More

19-10-2025 в 07:31
  • Новини

Собака в ямі, кіт на дереві: як одеські рятувальники допомогли чотирилапим у біді

Як відомо, одеські рятувальники часто приходять на допомогу не лише людям, а й братам нашим… Read More

19-10-2025 в 06:51
  • Positive News

Одеський гумор: нав’язлива порада та столик із собою

Доброго ранку, любі друзі! Неділя — ідеальний день для відпочинку й сміху. Зустрічайте нашу нову… Read More

19-10-2025 в 06:11
  • Новини

Наближається магнітна буря: як підготуватися і що важливо знати

Вчені попереджають: 18 жовтня нас чекає магнітна буря середньої сили. Це може позначитися на самопочутті… Read More

19-10-2025 в 05:43
  • Новини

Боксер Ломаченко з Одеської області втратив на продажу будинку в Каліфорнії

Колишній чемпіон світу у трьох вагових категоріях, уродженець Білгорода-Дністровського Одеської області Василь Ломаченко продав свій… Read More

18-10-2025 в 23:29
  • Новини

Кіпер відповів на звинувачення Труханова у російському громадянстві дружини (відео)

Голова Одеської ОВА Олег Кіпер публічно відреагував на звинувачення позбавленого українського громадянства екс-мера Одеси Геннадія… Read More

18-10-2025 в 21:29