Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.
Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:
Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?
*на правах реклами
Непоодинокі випадки, коли подружжя розлучається, і при цьому виникає проблема поділу майна. Як правило, це… Read More
В Одеській обласній клінічній лікарні перевірили умови доступності для маломобільних пацієнтів. Візит відбувся в межах… Read More
Ввечері, 23 травня, близько 20:40 росіяни знову атакували Одесу. В місті було чутно вибух, схожий… Read More
У суботу, 24 травня 2025 року, в Одесі та Одеській області очікується досить тепла погода… Read More
У Одесі знайшли собаку директора зоопарку, яка зникла під час удару дрону по житловому будинку.… Read More
Однією з вимог РФ для припинення війни є визнання Україною тимчасово окупованих територій російськими. «Одеське… Read More