Фахівці з реклами та маркетологи стверджують, що LED-екрани — найефективніший засіб для привернення уваги аудиторії, а отже, для просування товару чи послуги. Для того щоб реклама спрацювала і побачила її велика кількість людей, необхідно не тільки вибрати найбільш підходящий варіант LED-екрана, але і завантажити якісний контент.
Завдяки насиченому кольору, хорошій передачі зображення та динаміці на екрані – рекламне повідомлення на LED-екранах виглядає дуже добре та привертає увагу потенційних клієнтів. Головні переваги такої реклами:
Після того як вибрано розмір і вид LED-екран, а також прийнято рішення, де його буде розміщено, необхідно продумати рекламне повідомлення. Як це правильно зробити?
*на правах реклами
У сучасному світі стабільний та швидкісний інтернет дуже важливий для виконання бізнес-завдань та повсякденного користування.… Read More
В Одесі правоохоронці затримали завідувачку одного з відділень "Дитячої міської клінічної лікарні №3". Її підозрюють… Read More
22 листопада 1954 року, тобто рівно 70 років тому «скопитився» Андрій Януарович Вишинський. «Фі!», —… Read More
У частині Приморського району Одеси у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, тимчасово відключать воду. Причина… Read More
В ЮНЕСКО дали відповідь на гучний «Одеський лист», в якому противники деколонізації топонімів, названих на… Read More
Завтра, у п'ятницю, 22 листопада 2024 року, в Україні та, зокрема, в Одесі та Одеській… Read More