Щодня тисячі підприємців вирішують почати просувати свій бізнес в інтернеті. І майже кожен із них проходить один і той самий шлях — шлях проб та помилок.
Насамперед потрібно усвідомити, що онлайн-просування це окрема професія. Так, у ній можна розібратися самостійно, але це потребуватиме часу, сил та неминучих помилок. Набагато ефективніше — не помилятися і заздалегідь пройти курс Digital Marketing. Досвідчені викладачі розкажуть робочі методи, покажуть корисні інструменти та з радістю дадуть відповіді на всі ваші запитання.
Отже, поговоримо про основні помилки.
Не потрібно бути скрізь і відразу: Instagram, Facebook, YouTube-канал і звичайно ж TikTok! Це дуже важко та типова помилка тих, хто тільки починає і ще цього не розуміє. Як результат — уже через місяць вони з жахом розуміють, що не можуть підтримувати якісного контенту навіть в одній соцмережі.
Найкраще робити щось одне, але добре. Виберіть майданчик, де найчастіше бувають ваші клієнти, і зосередьтеся на ньому. У міру прогресу масштабуйтесь на інші соцмережі
Вивчати конкурентів і брати в них ідеї – це нормально і це одна з основних рекомендацій будь-якого маркетолога. Якщо у конкурента щось працює, то треба робити так само.
Але це небезпечна помилка. Ви не знаєте всієї картини: можливо, ця стратегія ефективна саме для їхньої аудиторії, їхнього бюджету чи їхньої команди. До того ж коли ви копіюєте чужі ідеї, ви завжди будете на крок позаду.
Звісно ж, починати з мінімальними вкладеннями цілком розумно. Але безкоштовні шаблони, погані фотографії та слабкі тексти дуже заважатимуть. Є речі, на яких не можна економити:
Багато хто діє за принципом «поститиму щодня, а там подивимося». Але без чіткого плану це перетворюється на хаотичну активність, яка рідко призводить до результатів. Навіть простий контент-план на тиждень уперед може кардинально змінити ситуацію.
Просування в інтернеті – це марафон, а не спринт. Перші реальні результати зазвичай надходять через 3-4 місяці системної роботи. Продумуйте контент-план щонайменше на тиждень вперед. Тримайте під рукою запас простих тем, які можна швидко підготувати та видати на випадок форс-мажорних ситуацій.
Без відстеження результатів ви дієте наосліп. Почніть хоча б із простих метрик: звідки приходять клієнти, які пости викликають більше реакцій, яка реклама приносить продаж.
Так ви зможете відсіювати нецікавий контент та створювати лише той, який виконує свої завдання.
Спроба постійно щось продати це дуже погана ідея. Це швидко втомлює передплатників. Сучасний маркетинг працює інакше: спочатку допоможіть, розкажіть, навчіть, а потім запропонуйте рішення. Пропишіть у плані рекламні пости. Намагайтеся подати їх так, щоб вони мінімально були схожі на рекламу.
Пам’ятайте: усі колись були новачками. Головне — не повторювати чужих помилок та постійно розвиватися. Те, що працювало вчора, сьогодні може втратити ефективність.
*на правах реклами
Два перших дні року Привоз відпочивав. Тепер життя на ньому вирує, наче люди вже дуже… Read More
Що святкують в Україні та світі 4 січня. Історичні події, пам'ятні дати, народження відомих людей… Read More
Церковне свято сьогодні, 4 січня. Розповідаємо, пам'ять яких святих вшановують православні віряни в цей день,… Read More
У суботу Сонячна активність викличе магнітну бурю, здатну вплинути на самопочуття людей. Read More
Наркоманія – це хронічне захворювання, яке впливає на всі сфери життя людини. Вона потребує професійного… Read More
В Одесі в багатоповерхівці вибухнув павербанк, що спричинило пожежу в квартирі. Інцидент стався у ванній… Read More