Про маршрутки і дороги
Перше моє знайомство з Одесою почалось із проїзду в маршрутці. За ці кілька днів довелось часто ними користуватись. Спочатку було дивним і незрозумілим, чому пасажири розраховуються в кінці поїздки. Крім того, перед виходом кажуть водію назву зупинки, де планують зійти. Пізніше побачив, що маршрутки в Одесі зупиняються не лише на встановлених для цього зупинках, а там, де заманеться пасажирам. Через це мені спочатку було важко зрозуміти, де потрібно стояти, щоб сісти на маршрутку. Люди до зупинок не доходять, а зупиняють маршрутки будь-де, як таксі.
Дивним також було те, що після оплати проїзду водій не видає квиток. В моєму місті, у Чернівцях, інколи теж так роблять. Але в нас це скоріше вийняток, з яким борються самі пасажири, скаржачись на водіїв. По-перше, кількість проданих квитків повинна слугувати показником прибутковості пасажирських перевезень. Завтра перевізники можуть сказати, що потрібно підвищити вартість проїзду, бо цей бізнес став не вигідним. І як довести протилежне, якщо ніхто не знає, скільки людей за день перевозить той чи інший маршрут? По-друге, у квитку закладено вартість страхування. Якщо раптом, не дай Бог, станеться аварія і пасажири зазнають травм, ніхто з них не зможе ні довести, що їхав тією маршруткою, ні отримати компенсацію. Адже в них не було квитків.
Іншу незручність я теж відчув вже у перший день перебування. У Чернівцях я звик переходити дорогу лише у встановлених для цього місцях — на світлофорах або звичайних переходах із «зеброю». Тут же світлофорів обмаль, а пішохідні переходи знаходяться один від одного на великій відстані. Коли я вперше зійшов з маршрутки, то не мав великого вибору — довго йти до переходу, або порушувати правила дорожнього руху і перебігати дорогу у невстановленому для цього місці. Побачив, що інші перебігають, то і сам так зробив. Знаю, що пішоходи є такими ж учасниками дорожнього руху, як і водії. Вони так само повинні дотримуватись правил, а за їх порушення повинні отримувати покарання. У нас за таке можна отримати чималий штраф. Але перш ніж штрафувати, варто було б облаштувати потрібну кількість переходів. У чинних «Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту» чітко вказано граничні межі розміщення пішохідних переходів до зупинок. В центральній частині міста вони повинні знаходитись на відстані не більше 250 метрів від зупинки. Якщо ж зупинки знаходяться біля перехресть, відстань до пішохідного переходу не повинна перевищувати 15 метрів.
Одеса — це курортне місто. Його щороку відвідує десятки тисяч туристів. А зручність під час руху на дорозі — це перше, на що звертає увагу будь-який турист.
Поздравляем с субботой, друзья! Время отдохнуть и посмеяться от души! Мы подготовили для вас подборку… Read More
В субботу, 19 апреля, существенных магнитных бурь на Земле не ожидается. Read More
Город Одесса в ночь на 19 апреля снова подвергся удару российскими ударными дронами. Силы ПВО… Read More
Вечером 18 апреля российские военные совершили комплексное ракетное нападение на Одесскую область, используя баллистические и… Read More
В птицеводстве нет мелочей. Любое, даже незначительное, отклонение в рационе кур может ощутимо сказаться на… Read More
Землетрясение магнитудой 3,5 балла произошло вечером 18 апреля в сейсмической зоне Вранча на территории Румынии.… Read More
View Comments
А ще у нас в Одесі собаки на тротуарах серють...
ЧЕРНОВЦІ ЦЄ ВЕЛИКЕ СЕЛО))
Нехрен было ехать в Одессу. Сиди в Чёртовцах.
Пи..дуй в свої Чернівці і не вилазь. Не хєр тобі робити в Одесі. Уже вся страна обосрана вами западенцами.
Одессит -это звучит гордо...когда от него исходит любовь к своему городу и любовь к людям. Ведь этим и славиться наш город во всем мире.
Но когда люди просят делать остановку по требованию В МАРШРУТКЕ пусть платят за сервис 20 гривен ...
Ведите штрафы на хозяев которые не убирают за собаками.
Поверте очень неприятно мыть после г...обувь. Мы же идем в ЕС....А ТАМ ДРУГИЕ ЗАКОНЫ....И МЫ ДОЛЖНЫ ПОМНИТЬ ЧТО ГОРОД У НАС КУРОРТНЫЙ ...И У НАС ДОЛЖНО БЫТЬ ПОСТОЯННО ЧИСТО ВЕДЬ К НАМ ЕДУТ В ГОСТИ СО ВСЕГО МИРА.