Новости Одессы и Одесской области

Выдает ли председатель ОСМД справку по Ф. No 3 (о составе семьи)?

Выдает ли председатель ОСМД справку по Ф. No 3 (о составе семьи)?

Публикую официальный ответ Суворовской райадминистрации на вопросы одного из наших председателей правлений ОСМД:

  • Может ли председатель правления ОСМД выдавать справки о составе семьи совладельцам, то есть предоставлять административные услуги?
  • Имеет ли председатель правления такие полномочия в соответствии с Законом?
  • Какой орган исполнительной власти г. Одессы в настоящее время имеет полномочия по предоставлению таких справок?

В статті 1 Закону України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012р. No 5203-1У дано чітке визначення термінам: адміністративна послуга, суб’єкт звернення, суб’єкт надання адміністративної послуги.

Так, адміністративна послуга це — результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону; суб’єкт звернення — фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг; суб’єкт надання адміністративної послуги – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Згідно ст.9 Закону, адміністративні послуги надаються суб’єктами надання адміністративних послуг безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг.

Згідно ст.12 Закону, Центр надання адміністративних послуг — це постійно діючий робочий орган або структурний підрозділ місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування, що зазначений у частині другій цієї статті, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг можуть утворюватися територіальні підрозділи центру надання адміністративних послуг та віддалені місця для роботи адміністраторів такого центру.

Визначення ОСББ як суб’єкт надання адміністративної послуги та покладення на нього (голову ОСББ) певних повноважень в Законі не передбачено.

Крім того, 3 грудня 2016 року довідка за Ф. No 3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 No 861 внесено зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 No 470 та виключено форму No3 з переліку документів).

Витребування подання довідки за формою No3 чи надання послуг з видачі довідки за формою No3 не передбачено законодавством.

Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання особи (постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року No 207 затверджено форму видачі довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи), громадянам необхідно звертатись до Центру надання адміністративних послуг.

Інформація про місце реєстрації громадян, на підставі якої оформлюються субсидії, пільги та інше, буде надаватись без залучення громадян шляхом обміну інформацією між державними органами.

Рішенням Одеської міської ради No 4187-У1 від 17.12.2013р. (зі змінами), у відповідності до вимог чинного законодавства України, з метою впорядкування і покращення якості надання адміністративних послуг було створено Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради як постійно діючий робочий орган в управлінні надання адміністративних послуг Одеської міської ради та затверджено Положення.

Рішенням Одеської міської ради No1935-VII від 26.04.2017р., затверджено перелік інших адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Одеськоїміської ради, а саме:

  1. оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання фізичних осіб на території м. Одеси;
  2. скасування реєстрації місця проживання особи; скасування зняття з реєстрації місця проживання особи;
  3. проставлення/переставлення штампу реєстрації місця проживання особи;
  4. проставлення/переставлення штампу зняття з реєстрації місця проживання особи;
  5. внесення змін у реєстр територіальної громади та Єдиний державний демографічний реєстр.

Форма No 3 (о составе семьи)З метою наближення адміністративних послуг до місця проживання заявників, які надаються виключно територіальними підрозділами Державної міграційної служби України в Одеській області, в м. Одесі створено Територіальні відділи ЦНАП — 4 територіальних відділи державних адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг м. Одеси (зокрема, в Суворовському районі м. Одеси за адресою: проспект Добровольського, 106).

Згідно п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 No 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» житлово-експлуатаційні організації, передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб (на підставі якої й видається довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб), відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування.

Таким чином, передача картотеки ОСББ нормою чинного законодавства не передбачена.

 

Данные в открытом доступе: https://1535.odessa.ua/petition/i-MTEwMTA1/

Первую часть читайте по ссылке: "Может ли председатель правления ОСМД выдавать справки о месте регистрации, составе семьи?"

Станислав Драганов

Выскажите ваше мнение. Это важно.
Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Еще по теме
Все новости

купить квартиру в Одессе

Выбор редакции