Новости Одессы и Одесской области

Про маршрутки і дороги

Про маршрутки і дороги

Виталий ОлейникАвторська колонка журналіста з міста Чернівці Віталія Олійника

Про маршрутки і дороги

Перше моє знайомство з Одесою почалось із проїзду в маршрутці. За ці кілька днів довелось часто ними користуватись. Спочатку було дивним і незрозумілим, чому пасажири розраховуються в кінці поїздки. Крім того, перед виходом кажуть водію назву зупинки, де планують зійти. Пізніше побачив, що маршрутки в Одесі зупиняються не лише на встановлених для цього зупинках, а там, де заманеться пасажирам. Через це мені спочатку було важко зрозуміти, де потрібно стояти, щоб сісти на маршрутку. Люди до зупинок не доходять, а зупиняють маршрутки будь-де, як таксі.

Дивним також було те, що після оплати проїзду водій не видає квиток. В моєму місті, у Чернівцях, інколи теж так роблять. Але в нас це скоріше вийняток, з яким борються самі пасажири, скаржачись на водіїв. По-перше, кількість проданих квитків повинна слугувати показником прибутковості пасажирських перевезень. Завтра перевізники можуть сказати, що потрібно підвищити вартість проїзду, бо цей бізнес став не вигідним. І як довести протилежне, якщо ніхто не знає, скільки людей за день перевозить той чи інший маршрут? По-друге, у квитку закладено вартість страхування. Якщо раптом, не дай Бог, станеться аварія і пасажири зазнають травм, ніхто з них не зможе ні довести, що їхав тією маршруткою, ні отримати компенсацію. Адже в них не було квитків.

Іншу незручність я теж відчув вже у перший день перебування. У Чернівцях я звик переходити дорогу лише у встановлених для цього місцях — на світлофорах або звичайних переходах із «зеброю». Тут же світлофорів обмаль, а пішохідні переходи знаходяться один від одного на великій відстані. Коли я вперше зійшов з маршрутки, то не мав великого вибору — довго йти до переходу, або порушувати правила дорожнього руху і перебігати дорогу у невстановленому для цього місці. Побачив, що інші перебігають, то і сам так зробив. Знаю, що пішоходи є такими ж учасниками дорожнього руху, як і водії. Вони так само повинні дотримуватись правил, а за їх порушення повинні отримувати покарання. У нас за таке можна отримати чималий штраф. Але перш ніж штрафувати, варто було б облаштувати потрібну кількість переходів. У чинних «Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту» чітко вказано граничні межі розміщення пішохідних переходів до зупинок. В центральній частині міста вони повинні знаходитись на відстані не більше 250 метрів від зупинки. Якщо ж зупинки знаходяться біля перехресть, відстань до пішохідного переходу не повинна перевищувати 15 метрів.

Одеса — це курортне місто. Його щороку відвідує десятки тисяч туристів. А зручність під час руху на дорозі — це перше, на що звертає увагу будь-який турист.

Выскажите ваше мнение. Это важно.
Подписаться
Уведомить о
guest
5 комментариев
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Гость
Гость
9 лет назад

А ще у нас в Одесі собаки на тротуарах серють…

одесситка
одесситка
9 лет назад

ЧЕРНОВЦІ ЦЄ ВЕЛИКЕ СЕЛО))

city
city
9 лет назад

Нехрен было ехать в Одессу. Сиди в Чёртовцах.

да
да
9 лет назад

Пи..дуй в свої Чернівці і не вилазь. Не хєр тобі робити в Одесі. Уже вся страна обосрана вами западенцами.

елена
елена
9 лет назад

Одессит -это звучит гордо…когда от него исходит любовь к своему городу и любовь к людям. Ведь этим и славиться наш город во всем мире.
Но когда люди просят делать остановку по требованию В МАРШРУТКЕ пусть платят за сервис 20 гривен …
Ведите штрафы на хозяев которые не убирают за собаками.
Поверте очень неприятно мыть после г…обувь. Мы же идем в ЕС….А ТАМ ДРУГИЕ ЗАКОНЫ….И МЫ ДОЛЖНЫ ПОМНИТЬ ЧТО ГОРОД У НАС КУРОРТНЫЙ …И У НАС ДОЛЖНО БЫТЬ ПОСТОЯННО ЧИСТО ВЕДЬ К НАМ ЕДУТ В ГОСТИ СО ВСЕГО МИРА.

Еще по теме
Все новости

купить квартиру в Одессе

Выбор редакции